epošta: info@strojnistvo.com
(C) 2001 - 2012 STROJNISTVO.com
Moderator: -M-

jancart napisal/-a:Zanimam se za izdelavo hidravličnih zavor na prikolici, pa nevem točno kaj oziroma kako je potrebno vse to zmontirat! Če ima kdo kakršnekoli informacije, slike ali kaj podobnega bi bil zelo hvaležen!



poknjen napisal/-a:Obstaja več variant hidravličnih zavor. kupiš original ventil za zavore je zelo drag okrog 800e baje. druga varianta je da priklopiš zavore kar na en kiper izhod in po potrebi zaviraš z ročico vendar moraš vmes dati varnostni ventil ki ga nastaviš na tak tlak da ti prikolica dobro zavira vendar ne prav blokira. tretja varianta da vežeš en navaden ventil hidravličen ventil ki se ga da regulirat na poteg ali potisk na pedal zavor. vežeš v tokokrog prednjim vstaviš T komad ki gre na hitrospojko in naprej na prikolico. deluje tako da ti ko z pedalom zapiraš tokokrog preusmeriš tok olja proti hidravličnemu cilindru ki je na prikolici. v vsakem primeru pa moraš imeti na prikolici enosmerni hidravličen cilinderček in cev če le tega še nimaš.


poknjen napisal/-a:Obstaja več variant hidravličnih zavor. kupiš original ventil za zavore je zelo drag okrog 800e baje. druga varianta je da priklopiš zavore kar na en kiper izhod in po potrebi zaviraš z ročico vendar moraš vmes dati varnostni ventil ki ga nastaviš na tak tlak da ti prikolica dobro zavira vendar ne prav blokira. tretja varianta da vežeš en navaden ventil hidravličen ventil ki se ga da regulirat na poteg ali potisk na pedal zavor. vežeš v tokokrog prednjim vstaviš T komad ki gre na hitrospojko in naprej na prikolico. deluje tako da ti ko z pedalom zapiraš tokokrog preusmeriš tok olja proti hidravličnemu cilindru ki je na prikolici. v vsakem primeru pa moraš imeti na prikolici enosmerni hidravličen cilinderček in cev če le tega še nimaš.


Krešo napisal/-a:S tem se pa nebi igral. Mal poglejte delovanje original narejenih hidravličnih zavor. Stvar je dobro dodelana.

Po forumu brska: 0 registriranih uporabnikov in 3 gostov