STROJNISTVO.com • Poglej temo - Hidravlične zavore Traktor-Prikolica

Hidravlične zavore Traktor-Prikolica

Dela v hiši in okoli nje, manjša popravila...

Moderator: -M-

Hidravlične zavore Traktor-Prikolica

OdgovorNapisal/-a jancart » 23.6.2010 21:21

Zanimam se za izdelavo hidravličnih zavor na prikolici, pa nevem točno kaj oziroma kako je potrebno vse to zmontirat! Če ima kdo kakršnekoli informacije, slike ali kaj podobnega bi bil zelo hvaležen! :)
jancart
Strokovnjak
Strokovnjak
 
Prispevkov: 91
Pridružen: 19.2.2007 21:17

OdgovorNapisal/-a Vodopivc » 24.6.2010 20:53

Kolikor vem, pridejo te zadeve ponavadi na zrak, ne na olje. Kot pri kakem tovornjaku zadnje zavore...
Vodopivc
Strokovnjak
Strokovnjak
 
Prispevkov: 142
Pridružen: 9.12.2008 22:28

Re: Hidravlične zavore Traktor-Prikolica

OdgovorNapisal/-a zakl » 24.6.2010 21:02

jancart napisal/-a:Zanimam se za izdelavo hidravličnih zavor na prikolici, pa nevem točno kaj oziroma kako je potrebno vse to zmontirat! Če ima kdo kakršnekoli informacije, slike ali kaj podobnega bi bil zelo hvaležen! :)


V boljših kmetijskih trgovinah dobiš ventil, ki ga montiraš nekam med tlačni vod, krmiliš pa ga s tlakom iz zavornega cilindra. Par mesecev nazaj sem ga montiral na domač traktor. Cena: dobrih 500 eur.
zakl
Strokovnjak
Strokovnjak
 
Prispevkov: 662
Pridružen: 23.2.2005 20:56

OdgovorNapisal/-a bpod » 25.6.2010 9:40

Pri odločitvi za hidravlične zavore je potrebno biti previden. Nekateri traktorji (Zetor - starejši tip..) imajo neprijetno lastnost, da pri vožnji navzdol, če je strmina velika, hidravlična črpalka ne dobi olja in teče v prazno. To pomeni, da ostaneš brez zavor ravno takrat, ko bi jih najbolj potreboval.

Pnevmatske zavore so še vedno neprimerljivo bolj zanesljive.
bpod
Strokovnjak
Strokovnjak
 
Prispevkov: 1347
Pridružen: 2.4.2007 18:36

OdgovorNapisal/-a jancart » 25.6.2010 12:07

Jaz rabim za na Hurlimana l.95 Zato ker nima kompresorja bi pršle zračne zavore predrage! Zato se zanimam za hidravlične? :)
jancart
Strokovnjak
Strokovnjak
 
Prispevkov: 91
Pridružen: 19.2.2007 21:17

OdgovorNapisal/-a bpod » 25.6.2010 20:48

Hurlimana ne poznam kaj dosti ampak tudi novejši zahodni traktorji imajo svoje "muhe".
bpod
Strokovnjak
Strokovnjak
 
Prispevkov: 1347
Pridružen: 2.4.2007 18:36

OdgovorNapisal/-a poknjen » 26.6.2010 14:00

Obstaja več variant hidravličnih zavor. kupiš original ventil za zavore je zelo drag okrog 800e baje. druga varianta je da priklopiš zavore kar na en kiper izhod in po potrebi zaviraš z ročico vendar moraš vmes dati varnostni ventil ki ga nastaviš na tak tlak da ti prikolica dobro zavira vendar ne prav blokira. tretja varianta da vežeš en navaden ventil hidravličen ventil ki se ga da regulirat na poteg ali potisk na pedal zavor. vežeš v tokokrog prednjim vstaviš T komad ki gre na hitrospojko in naprej na prikolico. deluje tako da ti ko z pedalom zapiraš tokokrog preusmeriš tok olja proti hidravličnemu cilindru ki je na prikolici. v vsakem primeru pa moraš imeti na prikolici enosmerni hidravličen cilinderček in cev če le tega še nimaš.
poknjen
Strokovnjak
Strokovnjak
 
Prispevkov: 120
Pridružen: 24.9.2006 10:10

OdgovorNapisal/-a bpod » 26.6.2010 14:04

poknjen napisal/-a:Obstaja več variant hidravličnih zavor. kupiš original ventil za zavore je zelo drag okrog 800e baje. druga varianta je da priklopiš zavore kar na en kiper izhod in po potrebi zaviraš z ročico vendar moraš vmes dati varnostni ventil ki ga nastaviš na tak tlak da ti prikolica dobro zavira vendar ne prav blokira. tretja varianta da vežeš en navaden ventil hidravličen ventil ki se ga da regulirat na poteg ali potisk na pedal zavor. vežeš v tokokrog prednjim vstaviš T komad ki gre na hitrospojko in naprej na prikolico. deluje tako da ti ko z pedalom zapiraš tokokrog preusmeriš tok olja proti hidravličnemu cilindru ki je na prikolici. v vsakem primeru pa moraš imeti na prikolici enosmerni hidravličen cilinderček in cev če le tega še nimaš.


Saj ne misliš resno, a ne?
bpod
Strokovnjak
Strokovnjak
 
Prispevkov: 1347
Pridružen: 2.4.2007 18:36

OdgovorNapisal/-a poknjen » 26.6.2010 20:45

po čem sklepaš da ne mislim resno?
poknjen
Strokovnjak
Strokovnjak
 
Prispevkov: 120
Pridružen: 24.9.2006 10:10

OdgovorNapisal/-a bpod » 27.6.2010 8:25

PO tem: "druga varianta je da priklopiš zavore kar na en kiper izhod in po potrebi zaviraš z ročico vendar moraš vmes dati varnostni ventil ki ga nastaviš na tak tlak da ti prikolica dobro zavira vendar ne prav blokira."

Na vozilih se štejejo zavore in krmilni mehanizem za sklopa, ki morata delovati z najmanjšo verjetnostjo napake in to v vseh okoliščinah in vedno na enak način.
bpod
Strokovnjak
Strokovnjak
 
Prispevkov: 1347
Pridružen: 2.4.2007 18:36

Zavore

OdgovorNapisal/-a a12 » 5.10.2011 17:40

To se pravi, da bi recimo pri štoretu 404 montiral nekje spodaj pri zavornem pedalu hidravlični ventil na poteg oz.pritisk odvisno koliko je prostora za montažo in bi zadeva delovala?


poknjen napisal/-a:Obstaja več variant hidravličnih zavor. kupiš original ventil za zavore je zelo drag okrog 800e baje. druga varianta je da priklopiš zavore kar na en kiper izhod in po potrebi zaviraš z ročico vendar moraš vmes dati varnostni ventil ki ga nastaviš na tak tlak da ti prikolica dobro zavira vendar ne prav blokira. tretja varianta da vežeš en navaden ventil hidravličen ventil ki se ga da regulirat na poteg ali potisk na pedal zavor. vežeš v tokokrog prednjim vstaviš T komad ki gre na hitrospojko in naprej na prikolico. deluje tako da ti ko z pedalom zapiraš tokokrog preusmeriš tok olja proti hidravličnemu cilindru ki je na prikolici. v vsakem primeru pa moraš imeti na prikolici enosmerni hidravličen cilinderček in cev če le tega še nimaš.
a12
Novinec
Novinec
 
Prispevkov: 10
Pridružen: 3.10.2011 21:41

OdgovorNapisal/-a Krešo » 6.10.2011 12:01

Vidim da je dosti različnih izjav pa sem se oglasil na temo da opišem kolikor poznam stvar. Starejši traktorji so imeli vsi puščen zračni sistem za priklopnik, nekje vmes se je stvar začela obračat in danes imajo traktorji hidravličen sistem za zavore. Isto je s prikolicami in nastanejo resni problemi ob zamenjavi traktorja ali prikolice. Res poznam ogromno ljudi, kateri imajo traktor z zračnimi zavorami, prikolico s hidravličnimi in zavirajo po potrebi z kiper ventilom (vem da ni prav, govorim le dejstva). Kdo pa je kriv da je do tega prišlo ne vem. Vem pa da hidravlične zavore za priklopnike delujejo odlično (lastne iskušnje).
Lep pozdrav

Tomaž
Krešo
Strokovnjak
Strokovnjak
 
Prispevkov: 108
Pridružen: 11.2.2003 20:12

OdgovorNapisal/-a poknjen » 6.10.2011 19:44

primer hidravličnih zavor na fergusonu kot sem zgoraj opisal samo boljši je ventil na poteg s tem da se da se da dovolj močno vzmet vmes da ne omejuje samih zavor traktorja
Slika
poknjen
Strokovnjak
Strokovnjak
 
Prispevkov: 120
Pridružen: 24.9.2006 10:10

OdgovorNapisal/-a Krešo » 7.10.2011 7:14

S tem se pa nebi igral. Mal poglejte delovanje original narejenih hidravličnih zavor. Stvar je dobro dodelana.
Lep pozdrav

Tomaž
Krešo
Strokovnjak
Strokovnjak
 
Prispevkov: 108
Pridružen: 11.2.2003 20:12

OdgovorNapisal/-a Pelton » 7.10.2011 10:08

Krešo napisal/-a:S tem se pa nebi igral. Mal poglejte delovanje original narejenih hidravličnih zavor. Stvar je dobro dodelana.


Stvari lahko delate doma, vendar je potrebno narediti varno, drugače lahko stane življenje.
Delovnih nesreč s traktorji je preveč. Dokler se prikolica uporablja po ravnini še ni problema, ko pa se začnejo klanci pa naložena prikolica brez zavor postane morilski traktorski priključek!!!

Zavore na prikolicah so recimo narejene tako, da zavira vzmet preko ročičce. Zrak/olje pa s pomočjo cilindra omogoča premikanje. Torej če ni zraka/olja in tlaka prikolica samodejno zavira.
Pelton
Strokovnjak
Strokovnjak
 
Prispevkov: 452
Pridružen: 14.1.2005 11:06
Kraj: Primož

Naslednja

Vrni se na Sam svoj mojster

Kdo je na strani

Po forumu brska: 0 registriranih uporabnikov in 3 gostov