Takle je hidravlični sistem na traktorju.
Hitch Control (ne poznam ene normalne slovenske besede) in dodatni izhodi so sicer lahko tudi zamenjani vendar v večini primerov gre za to zaporedje.
Hitch Control je praktično vedno enak (glede na simbol, ne glede ne izvedbo) in je na vseh evropskih traktorjih narjen po izumu Fergusona, izvedba je pa več ali manj vedno kopija Bosch (danes Bosch Rexroth).
Če želiš torej izhode za neke zunanje porabnike jih vedno (v tak sistem) dodaš ZAPOREDNO in sicer tako, da nekje krogotok prekineš, daš not želene ventile in tokokrog spet skleneš. Obstaja tudi varianta da dodatne izhode (se pravi vhod dodatnih izhodov) priklopiš na enega od obstoječih izhodov. Vendar to pomeni, da en izhod porabiš že za to + omejena uporaba ostalih originalnih, ko delaš z novo dodanimi. Seveda takega krogotoka ni tako zelo enostavn prekint in spet spojit. To lahko pomen večji poseg v hidravličen sistem traktorja, kjer je treba naredit kakšno vmesno ploščo, dodelat priključek, etc, etc….. Vendar se vse da.
Vidim v tvojem primeru, da so originalni dodatni izhodi povezani z ostalo hidravliko s cevmi, torej ne bi smel bit posebnega problema.
Torej najprej je treba vedet kakšen ventil imaš. In ti imaš takga:
In potem narediš tole:
Če želiš prioriteto:
-originalni izhodi
-dodatni izhodi
-hitch control
ali pa tole:
Če želiš prioriteto:
-dodatni izhodi
-originalni izhodi
-hitch control
Kdaj izbereš katero varianto je čist odvisn od tega kaj lahko narediš, kako je izvedeno na traktorju.