epošta: info@strojnistvo.com
(C) 2001 - 2012 STROJNISTVO.com
Moderator: -M-
nabijač napisal/-a:Ja, v printerjih so itak v avtomobilski menjalnik pa plastični zobniki zaenkrat še niso prodrli, tudi ohišja so zaenkrat še kovinska.
Žerjavar napisal/-a:.... Predvsem me zanima: oznaka materjala, natezna trdnost, upogibna trajna utripna trdnost, trdota boka zoba in trdnost boka zoba.....
čiro1950 napisal/-a:Slavc: nimate prav, da ni bilo navodil. Zelo točna so bila, pa naj bo še enkrat (torej dvakrat, kot v mlinu..........):
!. Izmerite mero čez zobe! Da ne bo dileme, kaj je to, si poglejte na strani 17 te povezave: http://web.fs.uni-lj.si/kserv/images/up ... 014-15.pdf.
To je mera, ki pomaga izdelovalcu zobnika narediti zobnik v predpisanih tolerancah, da bo imel zobnik pri vgradnji in med obratovanjem želeno bočno zračnost. Brez tega podatka vam ne bo nihče naredil zobnika. Obstaja seveda tudi toleranca za mero čez zobe, poglejte v SP za postopek izračuna.
2. Poglejte v star prispevek iz leta 2006 tega foruma : Koregiranje zobnika. Tam je magnum357 vse opisal, kako se pride do 3d modela zobnika z Geartrack dodatkom za Solidworks, in še opisano je, kam se v program vpiše mera za zobe, da ima zobnik za vgradnjo primerno dimenzijo.
3. Pa srečno, ko delaš in investiraš sam, se izplača potruditi, da ni izmeta.
Vrni se na Ostalo - tehnična pomoč
Po forumu brska: 0 registriranih uporabnikov in 8 gostov