STROJNISTVO.com • Poglej temo - Kodermanov motor

Kodermanov motor

Konstruiranje naprav, strojev, prenosi, gonila...

Moderator: -M-

Re: Ne vem razloga

OdgovorNapisal/-a janezb » 4.3.2006 3:15

Poslal sem zasebno sporocilo.

No uglavnem ponujam svojo pomoc, bi pa si rad zadevo tudi v zivo ogledal (kar se pac videti da). Je to mozno?
janezb
Pripravnik
Pripravnik
 
Prispevkov: 20
Pridružen: 19.2.2006 17:17

OdgovorNapisal/-a kodrman » 4.3.2006 10:17

Kot je napisano na strani 5, še vedno velja sledeče-Prototipe kar je bilo narejeno do sedaj, si lahko ogledate, pri tem morda lahko kaj zaključimo, morda celo najdemo kakšno rešitev za morebitno nadaljevanje. Oglasite se na mojem naslovu, iz Črnuč samo nekaj hiš naprej od Ruglja v smeri Litije ( na isti strani ceste)- Običajno je KIA (čerado) pred hišo. Doma me najlažje najdete po 17. uri. Moj elektronski naslov pa je: koderman.ivan@siol.net
L.P.
Kodermanmotor
kodrman
Strokovnjak
Strokovnjak
 
Prispevkov: 193
Pridružen: 3.9.2004 20:52

OdgovorNapisal/-a janezb » 7.3.2006 0:05

Kako bi se Kodermanov motor primerjal s 6 taktnim motorjem? Za 6 taktnega izumitelj trdi, da bo zmanjsal porabo celo tja do 40%, in pa da bodo emisije precej manjse.

http://www.autoweek.com/apps/pbcs.dll/a ... 22004/1024
janezb
Pripravnik
Pripravnik
 
Prispevkov: 20
Pridružen: 19.2.2006 17:17

OdgovorNapisal/-a MatBB » 12.4.2006 11:58

janezb napisal/-a:Kako bi se Kodermanov motor primerjal s 6 taktnim motorjem? Za 6 taktnega izumitelj trdi, da bo zmanjsal porabo celo tja do 40%, in pa da bodo emisije precej manjse.

http://www.autoweek.com/apps/pbcs.dll/a ... 22004/1024


Zgornji članek pove marsikaj:
- od ideje do dejanja je prteklo le nekaj tednov
- brez velikih finančnih vložkov
- delujoč prototip je bil odgovor za mnoge izboljšave
- Citat s članka:
" But his prime focus is proving his six-stroke engine is as revolutionary as he believes it is. “I’ve been trying to find something wrong with the whole basic idea for almost a year,” he says, “but I think we’re going to have a very marketable item."
- glavni namen dela na projektu je nekaj zaslužiti


In še ena zadeva:
za zelo malo denarja se da izdelati funkcionalen prototip, če je človek le pripravljen malo pomigati.
(sam sem iz nič naredil CNC frezalni stroj in me je koštalo 100.000 sit in veliko dela - imam delujoč prototip!)
Da se to da narediti za malo denarja je dokazal tudi Bruce Crower.

Komponente sodeč po slikah niso tako zakomplicirane, da se jih ne bi dalo narediti v malo bolj opremljeni domači garaži... Tako da je do delujočega prototipa (z nekaj kostrukcijkimi prilagoditvami za lažjo izdelavo) treba samo par mesecev trdega dela in kakih 300 kg kovin (jekla, alu, mesing, bron, keramika) kar pri cenah cca 3€/kg pomeni, da se surovce da kupiti za 900€, še dvakrat toliko za standardne komponente in par prijaznih ljudi, ki bi pomagali pri kakih specialnih obdelavah (koordinatno brušenje, žična erozija....)

Skratka nekaj tisoč evrov je vrh kape za prototip.

Razen, če zastaviš po "akademsko" - najnovejše metode hitrega prototipiranja itd. najbolše tehnologije obdelav.... Potem lahko prejšnjo cifro z lahkoto množiš z 20!

Sicer pa sem (če se prav spomnim) motor videl že v živo, a ni deloval. Videl sem tudi lesen model zobniškega mehanizma....

Od takrat je že 12 let, ko sem bil še študent na FS.... In od takrat nič novege kot vidim po branju foruma.

Pridružujem se rokavici...

Pa LP
MatBB
Novinec
Novinec
 
Prispevkov: 2
Pridružen: 12.4.2006 11:30

Vzamem na znanje

OdgovorNapisal/-a kodrman » 26.4.2006 23:50

Kaj torej sedaj, ali naj še naprej čakamo ?
Mislim, da ni dobro, da takšno priložnost čim preje ne izkoristimo. Saj vendar ne obstaja toliko dobrih idej, da bi jih kar enostavno zanemarjali.
Zato prosim vsakogar izmed Vas, da mi na kakršen koli možen način pomaga, da zadevo spravim v tek, v smeri svoje zmožnosti, tako da bi postala končno tudi koristna. Naj dodam, da se mehanizem prav tako lahko uporabi v principu 6 taktnega motorja in da zato njegovo vrednost, primer iz "Net-a", prav nič ne zmanjšuje.
Torej še enkrat prosim, da se javite, najbolje po "mailu", da bi naredil nekakšen spisek tistih, ki želite tukaj sodelovati-dodajte tudi na kakšen način seveda in pa kdaj. Pa še mail: koderman.ivan@siol.net
Kodermanmotor
kodrman
Strokovnjak
Strokovnjak
 
Prispevkov: 193
Pridružen: 3.9.2004 20:52

OdgovorNapisal/-a tu480 » 28.4.2006 16:20

No kako pa zgleda ta 6-taktni motor ki se omenja? V čem je prednost 6 taktov? Kateri novi procesi se pojavljajo v dodanih 2 taktih? Zakaj ne pogruntate enotaktnega motorja? :D
tu480
Strokovnjak
Strokovnjak
 
Prispevkov: 246
Pridružen: 19.1.2003 22:13

Zakaj gre

OdgovorNapisal/-a kodrman » 28.4.2006 22:43

Takšnega v nekem smislu uporabljajo teroristi (mislim v malo pokvarjenem smislu na eno taktni motor).
Pri šest taktnem motorju pa gre za vbrizg vode v petem taktu, premo sorazmerno glede na temperaturo glave motorja, ker sistem na ta način ne uporablja drugih načinov hlajenja.
S tem pa je peti in šesti takt za izpuh, podoben parnemu stroju. Ta ideja je bila izkoriščena že v nemških lovskih avionih, v času druge svetovne vojne in ni neka posebna neznana novost.
Kodermanmotor
kodrman
Strokovnjak
Strokovnjak
 
Prispevkov: 193
Pridružen: 3.9.2004 20:52

OdgovorNapisal/-a tu480 » 29.4.2006 11:12

Pri dvotaktnem motorju se ciklus opravi vsak vrtljaj motorne gredi, pri štiritaktnem vsaka 2 vrtljaja, torej še pri šesttaktnem opravi ciklus v 3 vrtljajih če se upošteva da se takt opravi pri gibu bata od ene do druge mrtve točke. Predvidevam da se vbrizg vode opravi med izgorevalnim taktom. Če je to tako, to ne more biti šesttaktni motor.
tu480
Strokovnjak
Strokovnjak
 
Prispevkov: 246
Pridružen: 19.1.2003 22:13

OdgovorNapisal/-a macgyver » 29.4.2006 16:12

Zanimivo vse to. tudi sam sem avtomehanik, vendar še nikoli nisem slišal za 6T motor, za 2T diesel že, vendar za 6T pa še res ne, niti za kodremanov motor. Se pravi, da naj bi zadeva s strani termodinamike delovala, pa je problem z stroški in zahtevnostjo izdelave, ali pa je vse to le še en ˝perpetum mobile˝? drugač pa zelo zanimiva zadeva, res.lp
Kar je dobro, ni slabo:)
macgyver
Sodelavec
Sodelavec
 
Prispevkov: 74
Pridružen: 25.4.2006 18:05

Dodatno pojasnilo

OdgovorNapisal/-a kodrman » 29.4.2006 16:28

Če štejemo takt po pol vrtljaja motorja, v tri ali pa šest valjnem motorju, torej gib bata ne glede navzdol ali pa navzgor med dvema mrtvima točkama, se zadeva odvije v sledečem zaporedju: sesanje (mešanice plinov ali pa zraka), kompresija (stiskanje), proti koncu drugega takta pa vbrizg goriva (s sledečim samovžigom) ali pa vžigom, kjer se nato v tretjem taktu izvaja ekspanzija (delovni takt), nato nastopi četrti takt z izpuhom izgorelih plinov, kjer se izpušni ventil predčasno zapre, da ustvari nekaj pred kompresije izgorelih plinov, ki mu na koncu (ali pa nekaj pred koncem) četrtega takta, sledi vbrizg vode (koliko tej vodi manjka do spremembe agregatnega stanja, je stvar izvedbe), v petem taktu torej vodna para ponovno porine bat navzdol (se ustvari neke vrste dodatni delovni takt na račun hlajenja), v šestem taktu pa se mora torej ponovno odpreti izpustni ventil, za kar je seveda potrebno prenos na odmično gred in pa tudi sam odmikač na odmični, gredi temu ustrezno prirediti.
Kodermanmotor
kodrman
Strokovnjak
Strokovnjak
 
Prispevkov: 193
Pridružen: 3.9.2004 20:52

OdgovorNapisal/-a macgyver » 29.4.2006 18:30

Se pravi da je to ravno tako-podobno kot da bi še enkrat nekaj stopinj pred ZMT vbrizgali gorivo in bi prišlo do ekspanzije zgorelih plinov, vendar v tem primeru povzroča ekspanzijo pregreta para??? se pravi, da je bistvo teh agregatov nadaljno izkoriščanje izpušnih plinov, ki grejo drugače v okolico, s tem pa dobimo manjše emisije, je tako? kakšen naj bi bil pa kaj teoretični izkoristek vašega maotorja g.Koderman?lp
Kar je dobro, ni slabo:)
macgyver
Sodelavec
Sodelavec
 
Prispevkov: 74
Pridružen: 25.4.2006 18:05

Bi ?

OdgovorNapisal/-a kodrman » 29.4.2006 19:24

Ravno zaradi tega "bi" in da nebi predpostavljal preveč, še manj pa premalo, tukaj ne dajem izjav. Pričakujem pa veliko, morda nekje na robu celo več kot pa bi si upal.
Kodermanmotor
kodrman
Strokovnjak
Strokovnjak
 
Prispevkov: 193
Pridružen: 3.9.2004 20:52

OdgovorNapisal/-a macgyver » 29.4.2006 19:29

Se opravičujem, če sem kaj narobe napisal, pustimo izkoristek. niste pa odgovorili, če je kaj podobo temu, kar sem napisal, oz.si predstavljam?lp
Kar je dobro, ni slabo:)
macgyver
Sodelavec
Sodelavec
 
Prispevkov: 74
Pridružen: 25.4.2006 18:05

Kaj zaostane !?

OdgovorNapisal/-a kodrman » 29.4.2006 20:17

Zavisi kateri del izgorelih plinov bi se pri tem pomešal s paro. Je kar nekaj za dodatno prtljago v razmišljanju. L.p.
Kodermanmotor
kodrman
Strokovnjak
Strokovnjak
 
Prispevkov: 193
Pridružen: 3.9.2004 20:52

OdgovorNapisal/-a tu480 » 29.4.2006 23:09

Ok. Hvala za pojasnilo o 6 taktih. Torej prideta na 3 vrtljaje motorne gredi 2 delovna takta pri katerih pa je vendarle razlika v moči ekspanzije. Ali ne bi tak motor deloval neenakomerno.
Zakaj pa ne razmišljate v smeri dvotaktnega motorja z prisilnim polnjenjem že pripravljene mešanice v zgorevalni prostor brez spodnje kompresijske komore.
LP
tu480
Strokovnjak
Strokovnjak
 
Prispevkov: 246
Pridružen: 19.1.2003 22:13

PrejšnjaNaslednja

Vrni se na Konstruiranje in mehanika

Kdo je na strani

Po forumu brska: 0 registriranih uporabnikov in 3 gostov