STROJNISTVO.com • Poglej temo - Kodermanov motor

Kodermanov motor

Konstruiranje naprav, strojev, prenosi, gonila...

Moderator: -M-

Seveda

OdgovorNapisal/-a kodrman » 30.4.2006 8:53

Tudi to ni za prezreti, namreč šele prototipi in nato meritve, naj bi dale nek primeren odgovor, na katerem se, da dalje graditi. Seveda, če bomo našli nekoga, da nas finančno ali pa na kakšen drugi tehnični način podpre toliko, da bo naše sanje mogoče tudi realizirati.
Če pa malo bolje razmislim, v ekološkem smislu, za šest taktni sistem razen manjše porabe, ne vidim neke druge bistvene prednosti, v primerjavi s štiri taktnim motorjem. Samo še toliko, kar se tiče mojega osebnega mnenja, o šest taktnem motorju. V kolikor se pa tukaj kaj motim, pa me popravite. L. p.
Kodermanmotor
kodrman
Strokovnjak
Strokovnjak
 
Prispevkov: 193
Pridružen: 3.9.2004 20:52

OdgovorNapisal/-a macgyver » 30.4.2006 10:27

A ste hoteli prej reči, da je odvisno, s katerim delom izpušnih plinov bi se pomešala para, ste hoteli reči, da pride tudi do kemijske reakcije, ki naj bi dala čistejše ižpušne pline, katero do sedaj opravljajo lovilci saj in katalizatorji, in se negre samo za izkoriščanje nečesa kar gre v okolico? A nebi bil tak motor tudi zelo izmenično temperaturno obremenjen?

Dokler motor nebo vsaj provizorično v pogonu, se nebo vedelo. drugače pa moje mišljenje-ni treba uporabiti najdražjih zlitin in materialov za izdelavo motorja za poskusno delovanje.
lp
Kar je dobro, ni slabo:)
macgyver
Sodelavec
Sodelavec
 
Prispevkov: 74
Pridružen: 25.4.2006 18:05

Materiali

OdgovorNapisal/-a kodrman » 30.4.2006 20:38

Tu je potrebno še nekaj doreči. Namreč do vbrizgavanja vode, pri šest taktnem motorju, pride šele tedaj, ko je motor ustrezno segret ali, ko teži k pregrevanju. Ker je vsak takt v trajanju izredno kratek, efekt temperaturne spremembe dejansko nima časa delovati v globino materiala in se to na materialu odraža kot povprečni temperaturni efekt, kar pomeni, da je strah, da delovanje motorja nebi bilo normalno brez zahtevnih materialov, čisto odveč.
lp
Kodermanmotor
kodrman
Strokovnjak
Strokovnjak
 
Prispevkov: 193
Pridružen: 3.9.2004 20:52

Izgubljeni Clip-i

OdgovorNapisal/-a kodrman » 9.5.2006 1:09

Ker mi je nekako tudi meni uspelo, dva od klipov motorja stisniti toliko, da se sedaj lahko vidita tudi tukaj, ju dodajam.
l.p.
SlikaSlika
Zadnjič spremenil kodrman, dne 1.9.2006 18:43, skupaj popravljeno 1 krat.
Kodermanmotor
kodrman
Strokovnjak
Strokovnjak
 
Prispevkov: 193
Pridružen: 3.9.2004 20:52

OdgovorNapisal/-a B.P » 9.5.2006 6:21

Pozdravljeni!

Fantje malo bolj podrobno je treba prebrati članek. Vodna para se pri 6 taktnem motorju bolj malo meša z izpušnimi plini (razen nekaj procentov zaostalih plinov) ker se vbrizgava po izpušnem taktu, motor pa ima poseben ventil skozi katerega se para vrača iz cilindra skozi kondenzator, ki služi za gretje vozila nazaj v rezervoar, tako da voda ostaja vedno ista. Razen nekaj izgub. Glede materialov pa sem zelo skeptičen, saj npr če na motorju poči sesalni kolektor ali pa pregori tesnilo glave in tako nekaj časa voziš, ti popolnoma uniči cilinder, bat ter ventile. Zgledajo tako kot površine v vodni turbini, kjer pride do kavitacije.. Je pa res, da sem na fakulteti videl razdrt TAM-ov motor v katerega so vbrizgavali vodo, tam pa tega ni bilo videt, rezen nekaj malega na izpušnem ventilu. Mogoče zato, ker je to neka nadzorovana količina vode, če pa je mehanska okvara v igri pa ne.

Lep pozdrav.
B.P
Strokovnjak
Strokovnjak
 
Prispevkov: 95
Pridružen: 9.10.2002 13:12

OdgovorNapisal/-a macgyver » 9.5.2006 13:35

emmm B.P, zakaj pa je potem g. koderman omenil na prejšnji strani, da se izpušni ventil predčasno zapre, das se ustvari predkompresija, nato se vbrizga voda..... zato mislim, da fantje dobro beremo objave :lol: se pravi da hodiš na strojno, najbrž energetska smer??? TAM-ov motor pa mislim, da nemoreš primerjati s tem, kar se govori tukaj. lp
Kar je dobro, ni slabo:)
macgyver
Sodelavec
Sodelavec
 
Prispevkov: 74
Pridružen: 25.4.2006 18:05

Previdno

OdgovorNapisal/-a kodrman » 9.5.2006 16:49

Malo se opravičujem če sem, koga v moji analizi šest valjčnega motorja koga kaj odvedel, od izvedbe, ki jo dejansko predstavlja izumitelj na URL. Stvar je takšna, da vse tajne izuma tako in tako ne izveš, dokler zadeve ne dobiš v roke in jo sam ne razdereš. Tako da sem jez pri razlagi temeljil predvsem na splošnem poznavanju klasičnega štiritaktnega motorja z minimalno predelavo, tako da bi se kar najhitreje razumeli za kaj pri šest taktni zadevi pravzaprav gre.
l.p.
Kodermanmotor
kodrman
Strokovnjak
Strokovnjak
 
Prispevkov: 193
Pridružen: 3.9.2004 20:52

OdgovorNapisal/-a poslušam » 9.5.2006 20:12

macgyver napisal/-a:emmm B.P, zakaj pa je potem g. koderman omenil na prejšnji strani, da se izpušni ventil predčasno zapre, das se ustvari predkompresija, nato se vbrizga voda..... zato mislim, da fantje dobro beremo objave :lol: se pravi da hodiš na strojno, najbrž energetska smer??? TAM-ov motor pa mislim, da nemoreš primerjati s tem, kar se govori tukaj. lp


Kolega MAc ne zdi se mi pošteno da podcenjuješ druge kot ti je g.KODERMAN napisal on temeljil na razlagi 4t motorja. B.p. pa mislim da kar nekaj ve ker sem prebral par njegovih člankov in so kar strokovni mooče ne?? Ni važen kam hodeš važen je kol ti OBVLADAŠ!!
Ne podcenjuj drugih!!
poslušam
Novinec
Novinec
 
Prispevkov: 2
Pridružen: 9.5.2006 19:44

OdgovorNapisal/-a B.P » 9.5.2006 21:13

No se opravičujem če sem s tistim FANTJE koga užalil, ampak hotel sem samo povedati, da nikjer nič ne piše, da je emisija škodljivih plinov manjša zaradi kake kemične reakcije med vodo ter izpušnimi plini, pač pa pride do zmanjšanja specifične emisije izpušnih plinov iz preprostega razloga, ker se z manj goriva dobi večja moč. Se pa omenja da pride do zmanjšanja NOx zaradi nižjih lokalnih temperatur v procesu zgorevanja. Tudi ne trdim da se izpušni ventil ne zapre nekoliko prej.
Da pa avtor razmišlja o ločenem toku vode skozi proces pa sem izvedel s pomočjo vprašanja, ki ga je negdo postavil avtorju na enem izmed mnogih forumov na to temo, da izgubiš veliko pridobljene moči z tem da naokrog voziš neko večjo količino vode. Bi pa bila stvar mega uporabna za kogeneracije ter agregate.
aja pa še to macgyver; zakaj misliš da je TAM-ov motor slab. Še lani sem videl v šoli, da so z njim dosegli EURO norme III in to z povsem konvencionalnim sistemom za dovod goriva. Je pa to meja do kod je šlo, tako da so ga zdaj vrgli dol in trenutno testirajo MAN-ov motor na biodiesel za LPP.
B.P
Strokovnjak
Strokovnjak
 
Prispevkov: 95
Pridružen: 9.10.2002 13:12

OdgovorNapisal/-a macgyver » 9.5.2006 21:19

@ poslušam, nikogar nisem podcenjeval, ne poznam ljudi z foruma osebno, tako da nemorem kar tako nekaj govoriti... hotelsem samo reči, da sem objave na to temo prebral in nič drugega... tudi nisem hotel reči da je TAM-ov motor slab, ampak da se nemore primerjati z nekimi inovacijami. TAM-ov motor ni slab, če gre to za tisti siv motor v kleti FS, sem ga videl, mislim lansko leto. tako da sem mnenja da se ne prepiramo tukaj, ampak kako strokovno rečemo. lp
Kar je dobro, ni slabo:)
macgyver
Sodelavec
Sodelavec
 
Prispevkov: 74
Pridružen: 25.4.2006 18:05

Še dva

OdgovorNapisal/-a kodrman » 12.5.2006 10:53

Ker sem obljubil še dva klipa motorja, sem po ne malo truda, le uspel tudi ta dva toliko skrčiti, da sta v zahtevani normi za predstavitev v URL.
l.p.
Slika
Kodermanmotor
kodrman
Strokovnjak
Strokovnjak
 
Prispevkov: 193
Pridružen: 3.9.2004 20:52

In še drugi

OdgovorNapisal/-a kodrman » 12.5.2006 10:55

Drugi clipSlika
Kodermanmotor
kodrman
Strokovnjak
Strokovnjak
 
Prispevkov: 193
Pridružen: 3.9.2004 20:52

Kako vpeti

OdgovorNapisal/-a kodrman » 12.5.2006 17:13

Pa še vpetje batnice
l.p.Slika
Kodermanmotor
kodrman
Strokovnjak
Strokovnjak
 
Prispevkov: 193
Pridružen: 3.9.2004 20:52

Morda še

OdgovorNapisal/-a kodrman » 15.5.2006 17:28

Razlog za izvedbo vpetja batnice, kot je prikazano zgoraj je, da takšno vpetje, premosti slučajno nenatančnost pri izdelavi.
l.p.
Kodermanmotor
kodrman
Strokovnjak
Strokovnjak
 
Prispevkov: 193
Pridružen: 3.9.2004 20:52

Ni se še javil

OdgovorNapisal/-a kodrman » 30.5.2006 21:43

Ker sta bila na obisku skupaj oče in sin, ki je pri obisku potožil, da ima oče težave s srcem (če to prečita, se naj javi vsaj sin, da vem pri čem sem), istočasno še enkrat pripenjam s strni 8, tukaj že objavljeno vsebino:

joze-j je napisal/a:
Lp,

smola, tudi sam imam projekt, ki zaradi pomanjkanja tega sredstva stoji in čaka boljših časov.

P.S.:nisem v prejšnem postu povedal starost. Moja je 50 let, internet pa uporabljam še iz časov prvih modemov, tako, da tisto ne drži, da je na mreži samo mladina. Pravzaprav, tudi jaz in moja generacija smo bili nekdaj mladina.

Ker ne vem niti telefonske, še manj pa za Vaš točen naslov, prosim, da me pokličete, ker me zanima, do kje ste prišli s popravilom ventila, po načrtu, ki sem Vam ga dal. Če pa iz kakršnegakoli razloga dela ne morete narediti, pa bi prosil za načrt, da bi za nadaljevanje, popravila prototipa našel koga, ki bi lahko tukaj nadaljeval.
l.p.
Ivan koderman
Kodermanmotor
kodrman
Strokovnjak
Strokovnjak
 
Prispevkov: 193
Pridružen: 3.9.2004 20:52

PrejšnjaNaslednja

Vrni se na Konstruiranje in mehanika

Kdo je na strani

Po forumu brska: 0 registriranih uporabnikov in 4 gostov