STROJNISTVO.com • Poglej temo - Kodermanov motor

Kodermanov motor

Konstruiranje naprav, strojev, prenosi, gonila...

Moderator: -M-

OdgovorNapisal/-a kodrman » 21.7.2008 19:23

Kaj naj potem neham jamrat...
Ker mi tudi nekajkrat po 100 € nebi nič pomagalo?
Še email: koderman.ivan@siol.net
Kodermanmotor
kodrman
Strokovnjak
Strokovnjak
 
Prispevkov: 193
Pridružen: 3.9.2004 20:52

OdgovorNapisal/-a tu480 » 22.7.2008 14:23

Ma zaskuzbuh nej mi kdo obrazloži zakaj se prototip tega motorja še dandanes ne vrti in preizkusno ne poganja kakšnega gokarta??
tu480
Strokovnjak
Strokovnjak
 
Prispevkov: 246
Pridružen: 19.1.2003 22:13

OdgovorNapisal/-a kodrman » 23.7.2008 1:57

Če je kdo za, sem za kombinacijo!
Kodermanmotor
kodrman
Strokovnjak
Strokovnjak
 
Prispevkov: 193
Pridružen: 3.9.2004 20:52

OdgovorNapisal/-a DolencM » 23.7.2008 21:45

ste poizkusili svoj izdelek oz. zamisel kdaj predstaviti komu izmed pristojnih profesorjev na strojni fakulteti?
DolencM
Pripravnik
Pripravnik
 
Prispevkov: 15
Pridružen: 8.2.2008 23:30

OdgovorNapisal/-a kodrman » 24.7.2008 0:07

Da prototip je bil v laboratoriju faksa pred 14. leti, (Pavletič, Trenc, Janežič, Opara in drugi so bili prisotni pri preizkušanju), ravno je pričel dajati neke vzpodbudne znake, da nekaj bo, pa je prišlo do okvare na krmilju. Napaka je bila v tem, ker smo prototip vpeli preveč fiksno za tako izdelano krmilje, ki je bilo pri sestavi premalo zavarovano proti odvitju matic(bila je vzmetna podložka in protimatica, moralo pa bi biti varovanje z zapogiboma ploščate podložke na nasprotne strani)torej je tukaj tudi moja napaka v tem, da to nisem predvidel in da sem dovolil tako trdno vpetje(v betonski nosilec in kovinski objemki, med keterima pa bi morala biti vložena vsaj 3 mm debela guma). Tako poškodovani prototip še dandanes čaka v kleti pri meni doma na svojo sanacijo. Prav rad pa bi sestavil ekipo, ki bi bila sposobna zadevo, seveda primerno prirejeno, spraviti v kakšen Buggy.
Kodermanmotor
kodrman
Strokovnjak
Strokovnjak
 
Prispevkov: 193
Pridružen: 3.9.2004 20:52

OdgovorNapisal/-a tu480 » 24.7.2008 15:10

Koliko pa je velik ta prototip? Kolike je prostornine in moči? In kje sploh je problem da se obstoječega prototipa ne bi dalo zagnati in preizkusiti?
tu480
Strokovnjak
Strokovnjak
 
Prispevkov: 246
Pridružen: 19.1.2003 22:13

OdgovorNapisal/-a kodrman » 24.7.2008 16:40

Je točno takšen kot ga lahko vidiš na 9. strani. Hod je 80 mm. Premer batkov 25 mm, batnic pa 10 in 20 mm. V bistvu prototipi so trije in še eden na stisnjeni zrak. Vendar za dejansko delovanje je bil pripravljen samo eden. Predvsem je bil namenjen za stvarno ugotovitev izkoristka. Tukaj je bila želja, da se doseže čim daljši hod, ki bi naj botroval podaljšani ekspanziji in čim nižji temperaturi izpuha. Za prakso pa je želja po moči večja. Tako bo za praktično uporabo potrebno vzeti večje premere batov.
Kodermanmotor
kodrman
Strokovnjak
Strokovnjak
 
Prispevkov: 193
Pridružen: 3.9.2004 20:52

OdgovorNapisal/-a Slavcr » 25.7.2008 8:59

Nečesa pa ne razumem: Ena od prednosti motorja naj bi bil miren tek, pa je 'odvilo' varovane matice - oziroma kaj se je zgodilo, da ni več uporaben??
Slavcr
Strokovnjak
Strokovnjak
 
Prispevkov: 692
Pridružen: 14.8.2006 12:58

OdgovorNapisal/-a DolencM » 25.7.2008 9:52

bi lahko ta motor slikali, da vidimo, kako ta reč izgleda v živo.
DolencM
Pripravnik
Pripravnik
 
Prispevkov: 15
Pridružen: 8.2.2008 23:30

OdgovorNapisal/-a tu480 » 25.7.2008 11:31

Alora, če jest prou zastopim ta motor ne deluje po principu klasičnega motorja z notranjim izgorevanjem. Če sem dobro videl potem imamo zgorevalno komoro ločeno od valjev in z njimi povezano prek sistema ventilov in dovodnih kanalov? Kaj se dogaja v tistih gibajočih komorah neposredno pod valjem? Morda se motim ker ni ravno razločna slikica, ma vse skupaj me bolj spominja na parni stroj.
Ali je poanta vsega skupaj le v tem da se doseže čimdaljši hod bata in s tem ekspanzijo do najnižje možne temperature plina? Kako pa je z tesnenjem gibajočih delov? V vsaki delovni komori imamo trikrat več tesnenja in posledično trenja, imamo dolge dovodne in odvodne kanale v katerih se pojavljajo izgube, imamo zapleten ročični mehanizem glavne gredi in zapleten krmilni mehanizem kateri zahteva tesnilne sisteme s trenjem. Predpostavljam tudi da o kakršnemkoli mirnem teku ni niti govora kajti imamo ogromno premočrtno gibajočih se mas.

Se morda motim?

LP
tu480
Strokovnjak
Strokovnjak
 
Prispevkov: 246
Pridružen: 19.1.2003 22:13

OdgovorNapisal/-a kodrman » 25.7.2008 19:57

Motor je prav lepo tekel, dokler je bila zadeva vpeta v podstavku, ta pa na tleh na 8 mm debeli gumi. Kaj je bilo narobe sem pa že napisal. In nič od tega kar je omenil predhodnik. Res pa je, da odrivna krivulja ni bila izdelana ravno idealno. Ko se zadeva izdeluje prvič, pa še to v vsakem naslednjem primeru malo drugače, so lahko desetinke še kako odločujoče. Kako pa kaj deluje, je v predhodnih straneh več kot natančno opisano. Potrebno si je vzeti nekaj časa, pa to lepo prečitati. Glavni cilj pa je bil, da se komprimira zrak ( da ni variante samovžiganja), pod bati je to možno in da se pridobi dovolj časa za popolno izgorevaje(ekologija to zahteva). Sicer pa so možni tudi vsi ostali principi izgorevanja, kot v že znanih izvedbah motorjev.
Kodermanmotor
kodrman
Strokovnjak
Strokovnjak
 
Prispevkov: 193
Pridružen: 3.9.2004 20:52

OdgovorNapisal/-a tu480 » 25.7.2008 20:48

Aha, tako torej. Verjamem vam na besedo ker je preveč branja in premalo časa.
Problem vpetja je rešljiv z ustreznimi silent bloki in zvarjenim cevnim okvirjem kot nosilno konstrukcijo motorja.
Kje pa vidite glavni vzrok da ni interesa za nadaljni razvoj motorja? Kaj potrebujete za izdelavo delujočega prototipa razen finančnih sredstev seveda?

LP
tu480
Strokovnjak
Strokovnjak
 
Prispevkov: 246
Pridružen: 19.1.2003 22:13

OdgovorNapisal/-a kodrman » 25.7.2008 21:18

Rečeno je bilo, da je zadeva (katerakoli) zanič, če se po garantiranem času ne pokvari. Da sa lahko proda naslednjo seveda. V vozilu pa so vsi agregati, glede na podlago tako in tako, v stiku s podlago preko avtomobilskih gum. Od Bosh-a so izjavili, da je zanje raba samo ene svečke premalo. Naftarji pa, da bi trošil premalo goriva.
Kodermanmotor
kodrman
Strokovnjak
Strokovnjak
 
Prispevkov: 193
Pridružen: 3.9.2004 20:52

OdgovorNapisal/-a keops » 26.7.2008 16:23

kodrman napisal/-a:Rečeno je bilo, da je zadeva (katerakoli) zanič, če se po garantiranem času ne pokvari. Da sa lahko proda naslednjo seveda. V vozilu pa so vsi agregati, glede na podlago tako in tako, v stiku s podlago preko avtomobilskih gum. Od Bosh-a so izjavili, da je zanje raba samo ene svečke premalo. Naftarji pa, da bi trošil premalo goriva.


Naredi enega z malo večjo porabo in z dvema svečkama.
keops
Strokovnjak
Strokovnjak
 
Prispevkov: 259
Pridružen: 28.12.2007 9:54

OdgovorNapisal/-a kodrman » 27.7.2008 9:51

No da šalo na stran, stvar pa je tudi izvedljiva, sicer na škodo neprekinjenega izgorevanja in enakomernosti izpuha, kjer je svečka namenjena samo za zagotavljanje procesa in bi se z izvedbo na dva para valjev in dve svečke, potreba po ritmu vžiganja povečala. Poenostavila pa bi se povezava kanalov.
Kodermanmotor
kodrman
Strokovnjak
Strokovnjak
 
Prispevkov: 193
Pridružen: 3.9.2004 20:52

PrejšnjaNaslednja

Vrni se na Konstruiranje in mehanika

Kdo je na strani

Po forumu brska: 0 registriranih uporabnikov in 2 gostov