STROJNISTVO.com • Poglej temo - Kodermanov motor

Kodermanov motor

Konstruiranje naprav, strojev, prenosi, gonila...

Moderator: -M-

OdgovorNapisal/-a toolmaker » 27.7.2008 12:05

Pozdravljeni,
pa bom še jaz nekaj prispeval.
Težava v tem, da se nihče, ki bi Vam pomagal ta motor izdelati ne oglasi. Ker so žal skoraj vsi zasedeni in delajo za stalne stranke in imajo pač pred takšnimi zadevami predsodke. Tudi pri meni ni nič drugače, glede nato, da skoraj vse dneve dneve delam. Tako kot so že nekateri napisali, če ste v svoj projekt prepričani pol ni razloga za strah.
Najbolje je seveda kolikor se da sam narediti.
Na starejših strojih se da marsikaj izdelati.
Kompleksne oblike čim bolj poenostavite, da se izognete dragim postopkom, če pa ne gre drugače pa bom, če bo le kja časa, kakšnih par ur pomagal.
Lep pozdrav in veliko sreče.
toolmaker
Strokovnjak
Strokovnjak
 
Prispevkov: 163
Pridružen: 30.9.2006 19:21

OdgovorNapisal/-a kodrman » 27.7.2008 15:05

Se strinjam
Od 28.07 do 2.08. sem na seminarju in me nebo doma. Dosegljiv, po možnosti glede na situacijo za odgovor, pa bom v tem času na mobi 040 487 558.
Kodermanmotor
kodrman
Strokovnjak
Strokovnjak
 
Prispevkov: 193
Pridružen: 3.9.2004 20:52

Sem tukaj

OdgovorNapisal/-a kodrman » 24.8.2008 22:56

Kodermanmotor
kodrman
Strokovnjak
Strokovnjak
 
Prispevkov: 193
Pridružen: 3.9.2004 20:52

OdgovorNapisal/-a kodrman » 30.8.2008 14:19

Ker je bilo nekajkrat podano vprašanje, kako so ventili izvedeni, ker se to na podanih klipih ne vidi dobro, dodajam še dve bolj teoretične gibljive skice, kjer je razvidno, da se za premik koristi tako razpoložljiva torna kot tudi pnevmatska in vzmetna komponenta.
Slika

Slika
Kodermanmotor
kodrman
Strokovnjak
Strokovnjak
 
Prispevkov: 193
Pridružen: 3.9.2004 20:52

OdgovorNapisal/-a kodrman » 2.9.2008 17:43

Imam nov email:
ivan.koderman@gmail.com
Kodermanmotor
kodrman
Strokovnjak
Strokovnjak
 
Prispevkov: 193
Pridružen: 3.9.2004 20:52

OdgovorNapisal/-a racekid » 4.9.2008 8:02

Malo sem zaspal z odgvorom z dne 24.7.08 ampak kar nekaj stvari me je zbodlo v oči; pa po vrsti. Vaš motor je bil pritrjen za podstavek zavore tako kot vsak drug, ki je elastično vpet na temelj torej o betonskem postavku ni govora. Odvitje matice je pogost dogodek na zavori ampak, da je zavrla vaš poizkus je lovska. Povedati je treba, da ste pri preizkušanju presegli vse časovne okvire, ki so vam bili na voljo. Rezultat pa je bil ta, da je motor res enkrat rahitično zaropotal nekje pri 3 ali 4k 1/min in kmalu izdihnil. V vsem tem časovnem obdobju je bil motor več na delovni mizi kot na zavori zaradi predelav in vaših izgovorov zakaj ne deluje tako kot ste obljubljali. Omeniti moram še enotno mnenje vseh prisotnih, da po tem kar so videli ne verjamejo, da se motor lahko zavrti 25k 1/min. Na koncu je bil vaš motor od predelav res ža zmatran in nezmožen delovanja.
Pa še nekaj me moti tisto omenjanje (bog ne daj da bi se delale primerjave) Tesle, Diesela..., vedeti je treba, da so ti fantje po 40 letih dela imeli kaj pokazati, tudi stvari, ki so delovale.
Pa še izkušnja; pred kratkim sem dobil od nezaposlenega taksista na vpogled delujoč prototip rotacijskega motorja. Sedaj se sprašujem kako je mogel človek brez zvez, finančnih virov in poglobljenega strojniškega znanja samo na podlagi intuicije izdelati tak motor - mogoče bi vam bil lahko za vzgled!
racekid
Pripravnik
Pripravnik
 
Prispevkov: 21
Pridružen: 18.2.2005 16:22

OdgovorNapisal/-a Izpust » 4.9.2008 13:16

Kodermanu vse priznanje za zelo zahteven projekt, ki ga skuša realizirati.
Vendar bi rad podal še en moj prvi vtis.
Dozdeva se mi, da ima konstrukcija motorja preveč sestavnih delov. Zato je kot taka verjetno draga, posledično tudi bolj pokvarljiva.
Prosim ne zamerite. Povedal sem le to kar mi pravi moj strojniški občutek. Pa veliko sreče in uspeha kljub temu.
Izpust
Strokovnjak
Strokovnjak
 
Prispevkov: 201
Pridružen: 10.5.2007 12:19

OdgovorNapisal/-a kodrman » 4.9.2008 21:21

Strinjam se, samo pot do enostavnosti je vedno najtežja.
In še nekaj, sestavljen del, ne glede iz koliko kosov ki se giblje kot celota in pri tem ne spreminja svoje oblike, štejem kot en sam gibajoči se del. V kolikor sem tukaj pogrešil pa me popravite.(Pri 8 valjnem motorju je takšnih različno gibajočih se delov 17, če ne upoštevam krmilja)
Kodermanmotor
kodrman
Strokovnjak
Strokovnjak
 
Prispevkov: 193
Pridružen: 3.9.2004 20:52

OdgovorNapisal/-a Punkt » 4.9.2008 22:55

Sem prebral malo temo. Zanima me pa predvsem če je potrebno za izdelavo prototipa izdelati točno tak izdelek ki se prikazuje na risbah?

Ali pa bi bilo možna tudi enovaljna izvedenka? Če motor ne rabi zaradi delovanja več valjev potem resnično priporočam da se za testne namene izdela enovaljna različica.
Punkt
Strokovnjak
Strokovnjak
 
Prispevkov: 423
Pridružen: 24.9.2007 23:39

OdgovorNapisal/-a kodrman » 4.9.2008 23:10

V tem slučaju pa potem potrebujemo tudi vztrajnik.
Vendar zakaj saj je vse za prototip, kot na skicah tako tudi že narejeno, za zagreto skupino morda nekaj ur dela, pa bi bilo vse nared za nadaljnje probe. Drugo pa je če hočemo izdelati izdelek za vgradnjo in vožnjo, ker bi v ta namen morali spremeniti kar nekaj dimenzij in odstraniti odvečen material tako pri valjih kot tudi v bloku.
Preveč dela in premalo časa, če bi moral to narediti sam.
Kodermanmotor
kodrman
Strokovnjak
Strokovnjak
 
Prispevkov: 193
Pridružen: 3.9.2004 20:52

OdgovorNapisal/-a Punkt » 4.9.2008 23:40

Kaj pa če bi se povezali s kakšnim tehnološkim parkom? Če prav razumem tehnološki parki so namenjeni prav inovatorjem.

Če sem prav razumel pred časom obstaja tudi "strojniški" tehnološki park, kjer je na voljo tudi kar nekaj opreme. Ne me pa držat za besedo, ampak mislim, da sem tako nekako slišal za tehnološki park na področju štajerske.

Če pa rabite dodatno pomoč pa bi morda raziskave na vašem motorju pritegnile kakšnega študenta? Vsekakor bolje to kot da 4 leta se ne zgodi nič. Na samem forumu pa menim, da ni neke pripravljenosti prevelike pomagati.
Punkt
Strokovnjak
Strokovnjak
 
Prispevkov: 423
Pridružen: 24.9.2007 23:39

OdgovorNapisal/-a tu480 » 5.9.2008 18:32

No, da ne bo samo nepotrebnega tipkanja, mi g. Koderman povejte kolikšne velikosti naj bi bil prototip, kolikšen bi bil njegov največji del in iz kakšnega materiala je vse to? Obstajajo 3D risbe za strojno programiranje? Je približni izračun potrebnega časa strojne obdelave narejen? Predviden dohodek bi pokril stroške stroja?

Lahko tudi privat.

LP
tu480
Strokovnjak
Strokovnjak
 
Prispevkov: 246
Pridružen: 19.1.2003 22:13

OdgovorNapisal/-a Punkt » 5.9.2008 21:12

Vsekakor pa kot sem že omenil razmislite resno o majnši 1 celindrski izvedbi motorja za testiranje!

Ker če sem prav razumel imate že prototip, ki pa ni dodelan in je pokvarjen. Torej predlagam da se spustite v eno celindrsko izvedbo. In ne samo to. Predlagam tudi da skušate uporabiti sestavne dele klasičnih benciskih motorjev in dodelate približno te mehanizme na klasično osnovo.

Naprimer celinder in bat zagotovo lahko uporabite od klasičnega motorja. Glavo pa predelajte ali naredite novo. Veliko delov vidim na načrtih ki so prisotni v klasičnih motorjih. Tak oda vam priporočam da začnete razmišljati v to smer.
Punkt
Strokovnjak
Strokovnjak
 
Prispevkov: 423
Pridružen: 24.9.2007 23:39

OdgovorNapisal/-a kodrman » 5.9.2008 22:19

Na tem mestu moram ponovno pripeti mehanizem, da bi morda malo razjasnil v čem je prednost seštevanja dveh komponent sin2x+cos2x=1 Če je x kot.
Slika
Kodermanmotor
kodrman
Strokovnjak
Strokovnjak
 
Prispevkov: 193
Pridružen: 3.9.2004 20:52

OdgovorNapisal/-a Punkt » 5.9.2008 23:44

Kljub prednostim katere navajate pri 2 valjni izvedbi bi se sam odločil za različico z enim valjem za testne namene.

Kolikor vidim iz skice ni ovire za različico motorja z enim valjem. Konstrukcija pa se lahko izvede tako, da omogoča nadgradnjo za 2 valjno različico? Se pravi 1 ojnica se pusti prazna in na namesto valja se začasno pritrdi "kovinski čep"?
Punkt
Strokovnjak
Strokovnjak
 
Prispevkov: 423
Pridružen: 24.9.2007 23:39

PrejšnjaNaslednja

Vrni se na Konstruiranje in mehanika

Kdo je na strani

Po forumu brska: 0 registriranih uporabnikov in 4 gostov