STROJNISTVO.com • Poglej temo - Kodermanov motor

Kodermanov motor

Konstruiranje naprav, strojev, prenosi, gonila...

Moderator: -M-

Kaj zajema...

OdgovorNapisal/-a kodrman » 16.3.2011 21:58

Kot dijak zaključnega letnika moram izdelati seminarsko nalogo...Kaj prav zaprav potrebuješ, oziroma kakšen je naslov naloge...
Kodermanmotor
kodrman
Strokovnjak
Strokovnjak
 
Prispevkov: 193
Pridružen: 3.9.2004 20:52

OdgovorNapisal/-a _gregor_ » 21.3.2011 17:26

naslov sminarske naloge je KODERMAN MOTOR. Potreboval pa bi gradivo o principu delovanja motorja(prednosti pred drugimi, izkoristek,....), sestavne dele in kakšen načrt.
_gregor_
Novinec
Novinec
 
Prispevkov: 2
Pridružen: 20.2.2011 10:54

OdgovorNapisal/-a kodrman » 21.3.2011 21:53

Pojdi na
http://www.kodermanmotor.com
nekaj boš dobil že tam...
nekaj gradiva je tudi v IATI 2009
Kodermanmotor
kodrman
Strokovnjak
Strokovnjak
 
Prispevkov: 193
Pridružen: 3.9.2004 20:52

OdgovorNapisal/-a redpicasso » 26.3.2011 8:10

Motor napreduje? Ali je zmanjkalo denarja?
redpicasso
Novinec
Novinec
 
Prispevkov: 3
Pridružen: 5.10.2010 21:40

OdgovorNapisal/-a jan.23 » 26.3.2011 8:32

Kodrman, pričakoval sem da boš Gregorja povabil in mu v živo prestavil svoj motor.
Gregor je še mlad poln energije, mogoče pa lahko ravno z njegovo pomočjo ponovno zaženeta motor in ga spravita na trg.
Lep pozdrav, Janez
jan.23
Strokovnjak
Strokovnjak
 
Prispevkov: 1189
Pridružen: 12.6.2005 13:02

OdgovorNapisal/-a čiro1950 » 27.3.2011 12:45

Dragi moj kolega Koderman.
Oba sva bila energetska smer na faksu, isti profesorji....
Bil sem eden prvih, ki sem ti dal dobronamerno kritiko o tvoji ideji brezojničnega batnega motorja, ki nima bočnih sil na batu. Takrat sem ti rekel, da je tvoj motor uničevalec energije zaradi planetnega pogona, ki ima vedno jalov pretok moči in povzroča izgube. To so uporabljali pri parnih batnih strojih, ker je bila ojnica na začetku patentirana in so se ji nekateri hoteli izogniti. Ko je patent zastarel, je seveda prevladala ojnica, da so se izognili množici ropotije pri pogonu. Ne kvarit mladine s tem.
Imel pa si takrat vizionarsko idejo o akumulaciji energije pri zaviranju vozil. Kapo dol, po 40 letih se sedaj to uporablja pri F1, le z drugačnim akumulatorjem energije,še ni pnevmatski, kot si predlagal takrat. Mislim, da je to še vedno perspektiva.

Lep pozdrav tvoj kolega

Čiro
čiro1950
Strokovnjak
Strokovnjak
 
Prispevkov: 601
Pridružen: 23.5.2006 9:11

OdgovorNapisal/-a kodrman » 28.3.2011 1:17

Dragi kolega, nisi predelal zadeve, kar je razvidno iz tega tvojega zapisa...
Takrat sem ti rekel, da je tvoj motor uničevalec energije zaradi planetnega pogona, ki ima vedno jalov pretok moči in povzroča izgube. To so uporabljali pri parnih batnih strojih, ker je bila ojnica na začetku patentirana in so se ji nekateri hoteli izogniti. Ko je patent zastarel, je seveda prevladala ojnica, da so se izognili množici ropotije pri pogonu. Ne kvarit mladine s tem.
...Da nadaljujem, govorilo se je o sklopni moči pri planetnih menjalnikih, ki sledi temu, za kakšno prestavno razmerje gre, temu primerno se obnaša tudi izkoristek, kjer so še faktorji kvalitete ozobja, ukrivljenosti zoba (kakšna je korektura), kvaliteta površine, ležajev itd in itd. Vse sem preizkusil. Izdelano je bilo tako, da je bila izvedena 2x V+ korektura v razmerju števila zob, tako je bilo doseženo skoraj popolno kotaljenje z minimalnim spodrsavanjem, in pri višjih vrtljajih,kovinskega dotika ni bilo. Pri preizkusih mehanizma ni bilo slišati...
Zobati venec je tu služil samo zato, da je pridobljeno premično vrtišče, ne pa za odvzem moči. Edino za kar tukaj gre je proti smerno vrtenje, ki pa se nadaljuje, torej je vztrajnost izkoriščena, in je komponenta, ki se masno zaustavlja povsem soosna in ne kot je to pri ojnici, ki se mora kotno zaustaviti in nato vrteti v drugo smer, kar jo omejuje na končnih 19000 obratov pri masi motorja za klasičen avtomobil. V tehničnem smislu, kot je motor izveden ni nobenih ovir, da nebi bil veliko boljši od klasičnega. Edino kar se spotikajo je, da jim ni prav, da ne koristi 4 svečke in da bi trošil manj goriva. Brez težav bi vrtel do 25000 obratov kar, pomeni 5x več predelanega volumna od klasičnega s 5000 obrati na minuto. To je posledično 5x večja moč ali pa 5x manjši motor. Da o življenjski dobi, pri takih pogojih obratovanja, kjer praktično ni kovinskih stikov ne govorim.
Vse je bilo preizkušeno...Pa ne zavajaj nič od tega niso uporabljali pri parnih batnih strojih, to je bil moj patent!!!
Da bil pa je v tistem času tudi Balandin, ki je zadevo rešil malo drugače... Zanj takrat nisem vedel...
Imajo pa nekdanji sovjeti še danes z njegovim mehanizmom, kar nekajkrat manjše Diesel motorje v svojih plovnih objektih, kar tudi ni nikomur mar...
NI PROBLEMA FANT, ALI PA KDORKOLI DRUG ME LAHKO OBIŠČE, KADARKOLI ŽELI, VEDNO BO DOBRODOŠEL...
Kodermanmotor
kodrman
Strokovnjak
Strokovnjak
 
Prispevkov: 193
Pridružen: 3.9.2004 20:52

OdgovorNapisal/-a pjotr » 28.3.2011 14:35

Se pridružujem mnenju uporabnika čiro1950. Vaš motor ima veliko gibajočih delov od valja, ventilov in njihovih vodil... Že samo ventili so problem. So drsniškaga tipa in kot taki niso primerni za tesnenje tlaka. Za to so boljši sedežni tip, takšni kot so v sedaj v motorjih. In če ni tlaka, ne bo 25000 obr/min kar je že zaradi zadostnega polnjenja motorja z zrakom, težko izvedljivo. Npr motorji od F1 in motoGP se vrtijo do 20000 obr/min, pa so dragulji od motorjev z ogromno vloženih € in znanja. In na kakšen način bi zmanjšali izpust škodljivih emisij? Če bi motor deloval na bencin, ne vem kje bi bistveno zmanjšali izpuste. Ima pa vaš motor zanimiv koncept, ampak po mojem mnenju realno bo težko zažive, kot bi si vi želeli.
pjotr
Pripravnik
Pripravnik
 
Prispevkov: 22
Pridružen: 23.1.2007 11:38

Ni vse kot se zdi...

OdgovorNapisal/-a kodrman » 28.3.2011 21:16

To je bila pač prototipna izvedba, ki sem si jo takrat zamislil in se vanjo, da brez problema vgraditi sedežni ventil. Gibljive dele pa preprosto preštejte. Za klasičen osem valjni motor (štiritaktni princip - vsak drugi gib bata od gornje mrtve točke je delovni) potrebujete torej 8 batov, 8 ojnic in gred, to je 17 različno se gibajočih delov za ustvarjanje vrtilne moči od mesta ekspanzije plina. V primeru prikazanega modela pa se zadeva za opravljanje procesa prav tako v 8 delovnih prostorih (dvotaktni princip - vsak gib bata od gornje mrtve točke je delovni) odvije preko dveh batnic z bati (predstavljata skupek samo dveh togih elementov), planetne ročične gredi in dveh središčno se vrtečih polgredi, skupno torej vsega štiri do pet sestavnih elementov do odgona. Upam da dodaten komentar ni potreben.
Kodermanmotor
kodrman
Strokovnjak
Strokovnjak
 
Prispevkov: 193
Pridružen: 3.9.2004 20:52

OdgovorNapisal/-a dinksi » 26.10.2011 8:43

Pozdravljeni.
Ko si hočem ogledat link:
http://www.kodermanmotor.com
Mi antivirus prepreči vpogled z naslednjim stavkom:
avast! blocked you from visiting an infected webpage.

Razlaga:
Infection Details
URL: http://www.kodermanmotor.com/|%3E{gzip}
Process: file://C:\Program Files\Mozilla Firefox\...
Infection: html:Iframe-inf

L.p.
dinksi
Strokovnjak
Strokovnjak
 
Prispevkov: 117
Pridružen: 3.11.2008 23:42

OdgovorNapisal/-a kodrman » 26.10.2011 21:36

Vem, pa ne vem kako naj zadevo rešim...Iščem pomoč...odpre pa tudi, če virus ignoriram...
Kodermanmotor
kodrman
Strokovnjak
Strokovnjak
 
Prispevkov: 193
Pridružen: 3.9.2004 20:52

OdgovorNapisal/-a borisk » 25.11.2011 11:39

Ne mešat politike in stroke.

Drugače pa podpiram vašo odločitev(ne pa vaše stranke), da se preusmerite, ker je tale vaš motor očitno slepa ulica, glede na to da se še vozimo z vašimi motorji.
borisk
Strokovnjak
Strokovnjak
 
Prispevkov: 1257
Pridružen: 15.12.2003 19:06

OdgovorNapisal/-a Demz » 25.11.2011 15:14

Tu vmes nekaj manjka? :D
Delo krepeli človeka.
Demz
Strokovnjak
Strokovnjak
 
Prispevkov: 2998
Pridružen: 14.7.2008 17:49

OdgovorNapisal/-a Sebek » 25.11.2011 15:23

Da neka politična reklama za neko njegovo stranko. Ker politika ni tukaj dobrodošla je post bil zbrisan.

Lahko pa bi moderator tudi zadnje poste izbrisal vključno s tem. :D :D :D
Sebek
Strokovnjak
Strokovnjak
 
Prispevkov: 297
Pridružen: 22.1.2009 23:48

OdgovorNapisal/-a -M- » 26.11.2011 9:10

Sebek napisal/-a: ...Ker politika ni tukaj dobrodošla je post bil zbrisan...

:wink:
-M-
Moderator
Moderator
 
Prispevkov: 1329
Pridružen: 6.2.2008 19:50

PrejšnjaNaslednja

Vrni se na Konstruiranje in mehanika

Kdo je na strani

Po forumu brska: 0 registriranih uporabnikov in 1 gost