epošta: info@strojnistvo.com
(C) 2001 - 2012 STROJNISTVO.com
Moderator: -M-

runocar napisal/-a: Je pa tudi tole res, da preden se le letev zlomila, je kar fajn pokala. Predvidevam, da so se trgala najbolj natezna vlakna
Ker je razmerje med nateznimi napetostmi pravokotno na vlakna (v špici diagrama) in natezno trdnostjo mnogo večje od strižnih napetosti napram strižni trdnosti sem mnenja, da ima prevladujoč vpliv natezna napetost pravokotno na vlakna. (ca 12x bolj izkoriščeno)


runocar napisal/-a: ideja mehanizma dveh ˝podnosilcev˝ iz slike z dne 18.9; 9:21.


runocar napisal/-a:S gre stopničasto cik-cak po posamezni lameli/deski.
Sanacija nosilca po moje v tem primeru ne pride v poštev.



runocar napisal/-a: karbonski trakovi s spodnje strani ter v spodnji tretini levo desno + obloga s karbonsko tkanino.
Ker pa so to dvojni nosilci, je dostopnost z notranje strani praktično onemogočena,.
Vidim razpoke, ki niso ravne niti vzporedne z nateznim robom. Ali je lepleno iz lamel nepravilne oblike? Domnevam, da razpoke sledijo smeri lesnih vlaken.so razpoke točno po mejah med lamelami lepljenega lesa.


Demz napisal/-a:Tole so zame razpoke točno na spoju med lamelami.
Popustile so vzdolžne vezi med lamelami,.


Žerjavar napisal/-a:Kako si mislil dvojni nosilec? Dva nosilca drug ob drugem , škatlasti nosilev = sredina je votla? -


fikus_ napisal/-a:Na zgornji sliki se vidi, da je precej vzdolžnih razpok po liniji lepljena in nekaj vertikalnih.

Vrni se na Konstruiranje in mehanika
Po forumu brska: 0 registriranih uporabnikov in 4 gostov