STROJNISTVO.com • Poglej temo - Kodermanov motor

Kodermanov motor

Konstruiranje naprav, strojev, prenosi, gonila...

Moderator: -M-

OdgovorNapisal/-a magnum357 » 8.1.2006 16:54

Mariborca-n, še nekaj, zadnjič si napisal nekaj o dveh mladeničih, ki sta razvila pesto bicikla brez mrtvih hodov. Tudi sam fizično nekaj sodelujem na tem projektu in v kakem mesecu bodo znani dejanski rezultati, pozitivni ali negativni, ne pa samo teorija na papirju ali v glavi
magnum357
Strokovnjak
Strokovnjak
 
Prispevkov: 807
Pridružen: 1.8.2005 9:40

OdgovorNapisal/-a Mariborca-n » 8.1.2006 16:59

No samo o tem že razmišlja in dela na tem 40 let pol že more nekaj več vedet od nas?

Ni mi pa jasno nekaj glede na začetne optimistične odgovore ko so vsi ponujali pomoč pa glede da si ti zdaj pokazal zanimanje, zakaj ni nobenih premikov?

Je pa zadnje čase bolj negativna nastrojenost v odnosu do prvih odgovorov vsekakor to se vrjetno vidi?

Tako da glede na to da je spet nekdo ponudil pomoč mislim (seveda če bo držal obljubo) da bi se mogel temeljni kamen zdaj postavit?

Jaz sam ne morem realno nič prispevat razen mnenja.

Mislim pa tudi da mora levji delež prispevat avtor sam.

Vrjetno pa so v ozadju globji vzroki zakaj je tako kot je in nimajo nič s strojniškimi problemi in mogoče kot take vas vse skupaj razumem.

Torej poskusite pa vidite kaj bo s tega al pa zadevo opustite in naj vas ne obremenjuje več je moje mnenje.

Če ne druga lepo prosim naredite vsaj prvi "vijak" ali "kos ohišja" da vidite s kakšnimi problemi se soočate.
Mariborca-n
Strokovnjak
Strokovnjak
 
Prispevkov: 130
Pridružen: 6.8.2005 20:42

OdgovorNapisal/-a Mariborca-n » 8.1.2006 17:08

Ja točno to fanta mata vizijo in zagon da jo uresničita. V končni fazi pa niti ni pomebno če jima uspe al ne z našega vidika? Želim da jima uspe, še bolj pa je občudovanja vredno da si upata. Zadeva se sliši fenomenalno in škoda bi jo blo zavreči.

Torej imela sta idejo jo na preprost način prikazala vzbudila zanimanje in dobila podporo.

Tako to gre in je vedno šlo.

Tako moraš gledat na stvari če ne se zgubiš v svoji glavi pač in vse ostane v glavi.

Nebom več dajal odgovorov v tej temi ker mislim da bi blo nefer solit pamet tistim ko to dejansko počnejo jaz pa nimam s tem nič in ne poznam ozadij.

Hotel sem pa podati pač svoje mnenje in mogoče s tem doseči kak premik.

Lep pozdrav in naj se v letu 2006 kaj premakne tud z tem motorjem.
Mariborca-n
Strokovnjak
Strokovnjak
 
Prispevkov: 130
Pridružen: 6.8.2005 20:42

Kaj naprej

OdgovorNapisal/-a kodrman » 9.1.2006 0:39

Rad bi odgovor, ki ga gospod ob navajanju japonskih risank, očitno dobro pozna, da mi pove kaj je s tem mislil, da morda pri visokih tlakih ni možno zgorevanje s primanjkljajem zraka ali pa s presežkom zraka, ali pa morda s keramiko preprečiti dostop zadostne količine zraka do mesta vbrizgavanja goriva. V glavnem pri znanem zgorevanju pri visokih tlakih in visoki temperaturi je znano, da nastajajo NOx spojine in te so, kolikor je meni znano še kako strupene, torej se bi jih bilo pametno znebiti, najbolje tako, da se bi onemogočalo njihovo nastajanje. Pa ne vzeti zadevo kot togo in neprilagodljivo, tu je bila samo ena zasnova ena moja rešitev, ki jo konstrukcija ponuja že sama po sebi, možnosti je še ogromno, potrebno je najti nekaj najboljšega, če pa bo to obenem še enostavno, bom pa še dodatno zadovoljen. Bistveno je da nehamo gledati samo kaj ustvarja svet zunaj. Začnimo mi nekaj, da ohranimo delovna mesta sicer nas bo ta svet zunaj povozil. Torej prijatelji in sodelavci kje naj, da ne rečem začnem, ker bi veliko raje slišal začnemo.
Kodermanmotor
kodrman
Strokovnjak
Strokovnjak
 
Prispevkov: 193
Pridružen: 3.9.2004 20:52

OdgovorNapisal/-a Enduraš » 9.1.2006 20:30

Kje bi se dalo videti animacije motorja? Linki na prejšnih straneh ne delujejo... se opravičujem, če sm slučajno zgrešil kakšnega delujočega
Sam ne se kregat.
Enduraš
Strokovnjak
Strokovnjak
 
Prispevkov: 147
Pridružen: 9.1.2006 20:28

OdgovorNapisal/-a magnum357 » 9.1.2006 20:54

To kar sprašuje predhodnik, bi tudi jaz rad videl. Danes z računalniki simulirajo vse: od brizganja plastike, litja kovin, konec koncev nastanka vesolja ali eksplozije vodikove bombe. Prav zato sem skeptičen, in mislim da simulacija zgorevanja ne more nastati v človeški glavi. Možno je pisati kemijske formule, ne pa kako se bo neka zmes, goriva in zraka obnašala v prostoru. Zato se sprašujem, kako lahko nekdo predvidi, da bo zmes lahko najprej zgorela v CO, potem pa nekje drugje v CO2. Preprosto, kako so razporejene kapljice goriva med molekulami kisika ne moreš predvideti, zato so tudi pri klasičnih motorjih leta in leta preizkušali različne oblike zgorevalnih prostorov, načinov vbrizgavanja goriva, postavitve ventilov,... In vse to na realnih prototipih ne le na papirju.
magnum357
Strokovnjak
Strokovnjak
 
Prispevkov: 807
Pridružen: 1.8.2005 9:40

Še enkrat

OdgovorNapisal/-a kodrman » 10.1.2006 0:16

Kodermanmotor
kodrman
Strokovnjak
Strokovnjak
 
Prispevkov: 193
Pridružen: 3.9.2004 20:52

OdgovorNapisal/-a mallek » 13.1.2006 19:28

kaj pa, če bi motor poganjal ....

... VODIK! :)

ali bi morda potem šlo?

lp
mallek
Pripravnik
Pripravnik
 
Prispevkov: 20
Pridružen: 28.11.2005 11:54

Vsekakor

OdgovorNapisal/-a kodrman » 14.1.2006 14:00

Je eden od končnih ciljev
Kodermanmotor
kodrman
Strokovnjak
Strokovnjak
 
Prispevkov: 193
Pridružen: 3.9.2004 20:52

primeru izumiteljev

OdgovorNapisal/-a jacko » 22.2.2006 19:01

nekaj primerov izumiteljev

DELTIC engine (se ne deluje, je pa narjen)
http://www.craftsmanshipmuseum.com/Tomlinson.htm

Elektricni ventili (narejeno in deluje nevem kok modelov)
http://rbowes1.11net.com/dbowes/

in se:
http://www.rcvengines.com/
http://www.conleyprecision.com/
http://home.arcor.de/hildst/EnEx99e.html
http://www.yamaha-motor.co.jp/global/ne ... iesel.html

Razmisljam pa nekako takole, vsaj en aspekt ideje mora izdelan model prikazati. Vsaj delati mora, ce ne ze pr 25000 obratih in EURO5. Brez modela lahko tud jest hocm 10mio EURO pa nardim motor ki izpolnjuje EURO6.
Pa se, pr 25000 obratih so tu kr ene sile na batnice (natezne in tlacne), sploh pri 80mm hodu. Se lahko primerja pri drag racerjih, ki majo V8 masine, kaksne ojnice majo in na kok se masina vrti. kako 5000KM iz V8 spravt, pa tud ni kr tko.
sele ko je enkrat model narjen, se zacnejo problemi:
-znizevanje stroskov izdelave
-izpusne emisije
-servisni intervali
-zivljenska doba
-teza
-obratovalne karakteristike
-prilagajanje posameznim namembnostim (agregati, avto, motocikel, letala, muzej :-))
jacko
Novinec
Novinec
 
Prispevkov: 2
Pridružen: 22.2.2006 18:27

postopno

OdgovorNapisal/-a jacko » 23.2.2006 12:57

zakaj nebi najprej na navadnem rocicnem mehanizmu (kompleten obstojec motor, brez glave) preizkusili samo izgorevalni del, ze to bi blo nekaj

-rotsov kompresor (izvede celotno kompresijo)
-dvotaktno delovanje (samo expanzija in izpuh v cilindru)

in potem se igras samo s tisto keramo keramiko al-kerim-ze

skratka, razvoj se razbije na posamezne faze, in vsaka zase razvija doloceno komponento, pomembno pa je da ima vsaka faza delujoc prototip (takoj zmontirat v skuterja in se vozt okol)

posameznik res nima sredstev da bi s promocijo neko idejo uveljavil, mu preostane samo da zadevo dejansko nardi in uporablja, potem promocija sama pride

ce bi jest mel idejo o neki izboljsavi oz. predelavi, najprej bi sla na motor :-))))))))

sanjam o doma narjenem majhnem V8 (kojni niso vazni), ki bi ime elektricno vodene ventile (brez dusilne lopute, spremenljiva kompresija, izpiscanje taktov) in se vse bi blo samo v software-ju
to bi slo definitivno takoj v gestel (sweeeeeet)
jacko
Novinec
Novinec
 
Prispevkov: 2
Pridružen: 22.2.2006 18:27

Obiskali ste me

OdgovorNapisal/-a kodrman » 23.2.2006 19:30

joze-j napisal/-a:Lp,

smola, tudi sam imam projekt, ki zaradi pomanjkanja tega sredstva stoji in čaka boljših časov.

P.S.:nisem v prejšnem postu povedal starost. Moja je 50 let, internet pa uporabljam še iz časov prvih modemov, tako, da tisto ne drži, da je na mreži samo mladina. Pravzaprav, tudi jaz in moja generacija smo bili nekdaj mladina.

Ker ne vem niti telefonske, še manj pa za Vaš točen naslov, prosim, da me pokličete, ker me zanima, do kje ste prišli s popravilom ventila, po načrtu, ki sem Vam ga dal. Če pa iz kakršnegakoli razloga dela ne morete narediti, pa bi prosil za načrt, da bi za nadaljevanje, popravila prototipa našel koga, ki bi lahko tukaj nadaljeval.
l.p.
Ivan kodermanSlika
Kodermanmotor
kodrman
Strokovnjak
Strokovnjak
 
Prispevkov: 193
Pridružen: 3.9.2004 20:52

Koliko je narisano

OdgovorNapisal/-a kodrman » 23.2.2006 20:01

Še, koliko prototipa, sicer že narejenega, pokvarjenega ob preizkušanju, ki pa ga sedaj poizkušam popraviti, je že izrisano tudi v CAD-u.

Slika spodaj

Slika
Kodermanmotor
kodrman
Strokovnjak
Strokovnjak
 
Prispevkov: 193
Pridružen: 3.9.2004 20:52

Re: Koliko je narisano

OdgovorNapisal/-a janezb » 26.2.2006 20:37

Pozdrav,

prebral sem celotno diskusijo, ki se je odvijala v zadnjem letu in pol. Sem poslal zasebno sporocilo.

Rad bi si tudi ogledal material, ki je bil nekoc objavljen na spodnjih linkih, sedaj pa ga tam vec ni. Kje si lahko ogledam ta material?

http://users.triera.net/sestasim/XY02.avi (dolžina 14 MB)
http://users.triera.net/sestasim/ASW4.avi (dolžina 43 MB
http://users.triera.net/sestasim/100c.avi (dolžina1 MB)

LP
janezb
Pripravnik
Pripravnik
 
Prispevkov: 20
Pridružen: 19.2.2006 17:17

Ne vem razloga

OdgovorNapisal/-a kodrman » 3.3.2006 18:05

Za pripravo v URL. je za tirnet priredil, te tri prispevke g. Simo iz Maribora in mi je pisal (elektronsko), da se je kar malo namučil, da je zadevo postavil na mrežo. Zakaj je to sedaj nedosegljivo pa ne vem. Če to ne more biti več dosegljivo, pa bo potrebno poiskati še kakšno drugo možnost, da bo zadeva vidna. Upam, da mi boste pri tem pomagali.
I.K.
Kodermanmotor
kodrman
Strokovnjak
Strokovnjak
 
Prispevkov: 193
Pridružen: 3.9.2004 20:52

PrejšnjaNaslednja

Vrni se na Konstruiranje in mehanika

Kdo je na strani

Po forumu brska: 0 registriranih uporabnikov in 3 gostov