epošta: info@strojnistvo.com
(C) 2001 - 2012 STROJNISTVO.com
Moderator: -M-


Demz napisal/-a: Lift bi bil strogo internega namena, za tovor do 500 kg in morda enega človeka. Višina dviga okoli 3,7 m. Zadevo bi gnal z dvema galovima verigama, na vsaki strani po eno. Potrebujem še neko varovanje proti padu, če bi šlo kaj narobe. Prosil bi za kake risbe, kako je to sicer izvedeno.


Demz napisal/-a: gnana s polžastim gonilom. ... protiutež, .


Demz napisal/-a: Polžasti reduktor mi je v tem primeru ugoden , pač zaradi prestave, pa tudi zaradi lastne blokade, če pogon odpove. Torej - prva varovalka.
Potrebujem še drugo varovalko, torej tisto na šini. Tisto s kajlami. Ko lift nekje vmes obvisi. Kako je pa to narejeno?

Žerjavar napisal/-a:Polžasti reduktor je možno uporabiti, vendar je preveriti možen pojemek, da spremljevalec tovora ne doživi pospeška 2*g.

Demz napisal/-a: Seveda, ta zavora mora bit! Kako se pa torej izogniti takim pospeškom? .
Je potreben izračun pospeška kabine ob zaviranju. Zavora motorja je z mehanskim zaviranjem in magnetnim odviranjem. Glede na vztrajnost (masa, hitrost) rotorja pri neobremenjenem motorju (pretrgana dvižna vrv) in vgrajen zavorni moment dobimo čas ustavljanja, pri samozapornem polžu pa pospešek. Možnost uporabe polžastega gonila: Ustrezno vgrajen zavorni moment in ustrezen izkoristek polža (kot vzpona, ...). Pri taki prilagoditvi se dobi daljši čas ustavljanja in s tem željeni pospešek.Polžasti reduktor je možno uporabiti, vendar je preveriti možen pojemek, da spremljevalec tovora ne doživi pospeška 2*g.

Demz napisal/-a:Če prav razumem, predlagaš raje dva klasična zobniška reduktorja, ki bi delovala sočasno? Namesto enega polžastega?

Vrni se na Konstruiranje in mehanika
Po forumu brska: 0 registriranih uporabnikov in 4 gostov