epošta: info@strojnistvo.com
(C) 2001 - 2012 STROJNISTVO.com
Moderator: -M-






čiro1950 napisal/-a: Mulci iz Bežigrada so pred 50 leti namazali progo v Črnučah s šmiržajfo, pa je moral kamničan na paro nazaj v Bežigrad po zalet.

Zakaj se amerikaniziraš s kabli za vleko, če imamo slovenske jeklene vrvi. Kabli so za prenos elektrike.čiro1950 napisal/-a:Se opravičujem, da nisem na tekočem z vleko na drugem tiru. Ravno sem gledal posnetke predstavitev alternativne gradnje drugega tira, in ne govorijo več o kablih, ampak o večjih lokomotivah, kot jih imamo sedaj (ruskih ,kitajskih) in ki omogočajo vračanje energije v omrežje pri zaviranju. Naklon proge so pa zmanšali na 4.2%. Res je naporno poslušat predstavitve alternativcev, mogoče kdo spremlja njihova predavanja in ve več in naj nas prosim razsvetli.


Končne? Koper in Divačo je treba dopolniti. Tudi moja številka 10 vlakov je malce pretirana. Pri končnih postajah se situacija ne spremeni, najbolj frekventne dobijo vsak dan morda 3 vlake, ne ravno naenkrat. Običajno pa gre komplet vlak k potrošniku na industrijski tir (ruda, premog, koruza, soja, ...končne postaje so problem... ali ne, zopet kam vse to postavit





Vrni se na Energetsko in procesno strojništvo
Po forumu brska: 0 registriranih uporabnikov in 3 gostov