Je "Kodermanov motor" spet aktualen?
[img:1le6aevj]http://www.strojnistvo.com/images/novice/2452_1.jpg[/img:1le6aevj] Gre za večvaljni motor, s planetno gnano gredjo, katera s svojimi tečaji ustvarja premočrtno gibanje in s tem omogoča potiske batov v vrtenje, brez njihovega bočnega delovanja na stene valjev, kar med drugim omogoča tudi mazanje batov skozi notranjost batnic, koriščenje podbatnih delovnih prostorov, kot tudi izvedbo dvotaktnega tipa izgorevalnega procesa, v popolnosti konkurenčnega štiritaktnemu, saj zaradi drugačnega načina mazanja, za pogon motorja, v gorivo ne bo več potrebno dodajati mazalnega olja, ki je do predlagane izvdbe, zaradi ekološko neprimernega izgorevanja, predstavljal glavno pomanklivost dvotaktnih motorjev. [url=http://patft.uspto.gov/netacgi/nph-Parser?Sect2=PTO1&Sect2=HITOFF&p=1&u=%2Fnetahtml%2Fsearch-bool.html&r=1&f=G&l=50&d=PALL&RefSrch=yes&Query=PN%2F3886805:1le6aevj]Ideja[/url:1le6aevj] je patentirana v ameriški bazi patentov žal pa zaradi pomanjkanja finančnih sredstev ni bila nikoli v celoti izpeljana. V zadnjem času pa se je na strani STROJNISTVO.com v [url=http://www.strojnistvo.com/forum/viewtopic.php?t=2333:1le6aevj]forumu[/url:1le6aevj] razvila debata na temo tega izuma, vabljeni ste, da v debati sodelujete in po svojih močeh pripomorete k uresničitvi ideje. - See more at:
http://www.strojnistvo.com/je-kodermano ... EFnfG.dpufhttp://www.strojnistvo.com/konstruiranje in mehanika/kodermanmotor
viewtopic.php?f=4&t=2333Dejansko nadomestilo naslova...
viewtopic.php?printertopic=1&t=2333&start=165&postdays=0&postorder=asc&vote=viewresultod
Kodermanov motor
Napisal/-a Vavčer » 21.8.2004 11:08
Dobil sem ponudbo, da bi sodeloval pri realizaciji 'Kodermanovega motorja', ki da ima velike prednosti pred sedanjimi motorji z notranjim izgorevanjem. Gre za patentiran izum ing.Kodermana iz Ljubljane.Ali kdo kaj več o tem motorju ? Hvaležen bom za vsako informacijo.
Vavčer-svetovalec za inovacije.
Vavčer
- See more at:
viewtopic.php?f=4&t=2333#sthash.XAPKqNIM.dpufdo
Napisal/-a kodrman » 9.12.2011 0:12
Bistvo ideje je v podaljšani ekspanziji, brez bočnih vplivov na batnice, tako da je do izpuha temperatura plinov čim nižja, oziroma da ti plini oddajo čim več notranje energije v delo in pa v notranjem pred izgorevanju, ki omogoča čim popolnejše izgorevanje, da je tudi pri velikih vrtljajih dovolj časa za čim boljšo pretvorbo goriva v energijo. Sama mehanika pa ne predstavlja neke posebne ovire, saj sem jo preizkusil. Še enostavnejša pa je v sistemu s 16 valji in paralelno pogonsko osjo. To bistvo je pomembno, če ravno je v straneh do tu, to bilo že omenjeno. Kodermanmotor - See more at:
viewtopic.php?f=4&t=2333&start=225#sthash.viL70S4i.dpufTo je 7 let, pa se ni nič zgodilo...
Do danes pa je 20 11. 2014, pa je torej minilo že 10 let pa nič... Od prvih začetkov l. 1969 pa že 45 let, jaz pa še vedno čakam... naj na koncu še povem, da je izvedba brez kakšne posebne predelave sposobna delovati tudi na vodik, kaj to pomeni za prihodnost, je jasno...