Zdravo.
Danes sem imel spet čas šraufat

. Režo med tuljavo in magnetom sem zmanjšal na dve debelini papirja (nekaj več kot 0,1mm). Iskra je sedaj videti kar konkretna. Brez svečke, direktno iz kabla, preskoči razdaljo cca 5mm in je jasno vidna. Vidna je tudi s svečko z uporom. Ampak motor še vedno ne vžge.
Vse bolj se mi zdi, da s staro tuljavo sploh ni nič narobe. Obe z novo se obnašata enako. Tudi upornosti navitij so primerljive. Novo tuljavo sem res kupil na Aliexpresu. V specifikacijah piše, da je nadomestna točno za moj model kosilnice. Dopuščam tudi možnost, da je nova tuljava zanič. Ampak se mi zdi precej neverjetno, da bi stara in nova tuljava imeli enako napako.
Ker sedaj iskra je, sem posumil, da se je mogoče zamaknil vztrajnik in vžig ni ob pravem času. Zato sem ga snel iz osi in preveril utor in zatič. Vse OK. Magnet je toliko močan, da bi (po občutku) držal več kot dvakratno težo vztrajnika na izvijaču.
Razdrl sem tudi uplinjač, ga spral in spihal z zrakom. Ampak motor ne vžge. Ne kaže niti najmanjše želje da bi karkoli dal od sebe...
Že v osnovi se mi zdi čudno, da bi koslinica nehala delat zaradi prevelike reže med tuljavo in magnetom. Kosilnica je leta normalno delala. Letos pa me je začela hecat. Najprej jo je začelo med delovanjem dušiti. Lahko sem jo vžgal, ko pa sem pritisnil na gas, jo je zadušilo in je crknila. Na servisu so mi jo jeseni popravili. Baje naj bi bila toga membrana v uplinjaču. Kosilnica je nato zdržala le eno košnjo. Od takrat naprej pa ne vžge več. Pred tem je nisem nikoli razdiral. Originalno je tuljava imela režo štirih debelin papirja.
Upam, da bo iz mojega opisa kdo dobil še kakšno idejo, kaj muči mojo laksarco. Hvala vsem za dosedanje in bodoče ideje.