STROJNISTVO.com • Poglej temo - Kodermanov motor

Kodermanov motor

Konstruiranje naprav, strojev, prenosi, gonila...

Moderator: -M-

OdgovorNapisal/-a Stroji » 13.12.2004 19:37

Jaz pomagam, pa ne zaradi zaslužka,
ampak zato da bi se kaj naučil pa
kr me delo z isto mislečimi veseli.

lp S.Š.
Stroji
Pripravnik
Pripravnik
 
Prispevkov: 21
Pridružen: 4.12.2004 16:21

Re: Vzeti se skupaj

OdgovorNapisal/-a Avtor » 13.12.2004 22:05

G.(sveder)

Zadevo lahko v začetku organiziram tudi sam - a pričakujem da se bodo na prvem srečanju pojavili tisti, ki imajovoljo in znanje s tega področja.

Strinjam se

Lep pozdrav tudi G. S.Š.
Vsaka pomoč bo dobrodošla.
L.p.
I.K.
Avtor
 

Upam da niste prezrli !

OdgovorNapisal/-a Avtor » 18.12.2004 13:39

Delovanje enega od izdelanih prototipov je prikazano v 39. prispevku.
Url 1. in 3.
Oproščam se, ker je pri prenosu potrebno kar precej počakati.
Zanima me, če vam prikaz te animacije uspeva kot je zamišljen.
Namreč v lastnostih vašega prikazovalnika morate potrditi polje za ponavljanje in pa po potrebi uporabiti tudi celozaslonski način.
V to debato pa pripišite, če vam je uspelo in od kod ste ?
I.K.
Avtor
 

Slab spomin

OdgovorNapisal/-a racekid » 23.12.2004 10:39

Kolikor se spomnim kot študent je bil nekoč protip motorja že preizkušen na Dynu v "živo". In, če me spomin ne vara je mehanizem OK, ne vem pa, če je sposoben obratov kot pri F1 (avtor je to omenil). Tistikrat je bila glavna ovira pretakanje medija iz enega v drugi valj - bull shit same izgube. No, če ne bi bilo AC Dyna se motor nebi vrtel ampak z božjo pomočjo je celo enkrat dajal znake življenja nato pa cel mesec nič, kljub naporom. In tudi nekaj državne finančne podpore je bilo pri tem.
Ampak to je bilo v preteklosti; kaj pa je novega sedaj ?

Morda si oglejte nekaj zelo podobnega na www. bourke-engine.com in takega materiala je še cele tone.

Omenil bi samo, da je danes up to date kontrolirano zgorevanje na meji klenkanja, mehanizmi so pa bolj ali manj dognani.
racekid
 

OdgovorNapisal/-a Gost » 23.12.2004 11:10

Shittttttt.Kaj pa zdaj???Z izumom ne bo nič.
Gost
 

Saj

OdgovorNapisal/-a Avtor » 23.12.2004 14:54

Rekel bi, da to tako izgleda.
Burke ! Poznam !
Tako je bila konstruirana vakuumska črpalka pri gasilskih brizgalnah že leta 1965, morda pa že celo preje (Rosenbawer).
Očitno še ni vse dobro razumljeno !
Sicer pa vse ob svojem času ! Za to moramo dozoreti !
Da, ko bi takrat ko je bilo preizkušeno, pri neprijetnem popravilu in pri ponovni montaži prototipa, tega pri tem predhodno oprali v nafti. Sicer pa zamujena priložnost.
Zadeva je zelo dobra. V to sem se prepričal.
Potrebno pa jo je vsekakor tudi dobro narediti.
Šli bomo dalje-prej ko slej.
I.K.
Avtor
 

slab spomin

OdgovorNapisal/-a racekid » 23.12.2004 15:54

Ne vem zakaj mnogi govorijo, da ni denarja in ne posluha, nam pa kažejo samo narisane prototipe in govorijo o fantastičnih sposobnostih novega motorja. Ampak tudi 30 ali več let ni bilo dovolj za normalno delujoč prototip tak, ki bi prepričal. Mislim, da morajo izumitelji pohiteti, če hočejo ostati zanimivi.

Oglejte si stran www.drustvo-crm.si me zanima kaj si mislite o tej konkurenci saj moramo izbrati najboljšega, mar ne.
racekid
 

OdgovorNapisal/-a Gost » 23.12.2004 19:04

Avtor nam je postregel vsaj z vidoclipom,racekid pa z leseno "maketo" motorja.Tekmovanje se začenja!
Glasujem za Avtorja.Zaenkrat.Odvisno od poteka dogodkov.
Gost
 

slab spomin

OdgovorNapisal/-a racekid » 24.12.2004 15:37

Ha, napačna ocena za tretjo osebo, ki nima nobene zveze ne z enim ne z drugim. Gre samo za oceno realnih možnosti izvedbe. Kolikor vem ima ministrstvo, ki se ukvarja z znanostjo strokovno poročilo izdelano na FS o možnostih K. motorja - ali ne bi bilo to dobro izhodišče za nadaljne komentarje?

CRM - motor: malo fantazije, nekaj lepenke in nekaj v hlačah!

Ampak, da ne bo pomote, fante zelo cenim, ker branijo svoje zamisli kot levi. Ne strinjam pa se z njimi, ker vzamejo iz teorije samo dobre stvari mi pa se moramo pri običajnih mašinah sprijazniti s kompromisi.
racekid
 

Vse je v redu

OdgovorNapisal/-a Avtor » 24.12.2004 20:23

Pozdravljam pogum sotrpinov &Društvo.CRM& in jim privoščim veliko uspeha.
Tudi sam sem daljnega leta 1969 prvi prototip izdelal iz lepljenega kartona, bolje rečeno izrezljal (koliko noči je to vzelo), da sem prepričal, predvsem sam sebe, če je stvar dejansko takšna kot se mi dozdeva. Od tu dalje pa se je pot ideje šele začela upam pa, da v čimprejšnji prihodnosti….
Verjemite, noben napor ni čisto zaman, ker enkrat vsekakor rodi sad, takšen ali drugačen !!!
Vsem, ki pa se na takšen ali podoben način prizadevate za lepši jutri in ponos Slovencev, posebej pa še tistim, ki me na tej kalvariji podpirate, pa na tem mestu izkoriščam priložnost, da zaželim Blagoslovljene Božične praznike in Srečno Novo Leto 2005.
I.K.
Avtor
 

cviček

OdgovorNapisal/-a racekid » 25.12.2004 11:02

Še enkrat bi omenil, da obstaja podrobna analiza K-motorja tako s stališča mehanskih kot termodinamičnih rešitev zato bi bilo dobro, če avtor objavi rezultate analize; kratko in jedrnato.

Mnenja sem, da je analiza in verjetne kasnejše izboljšave dovolj dobra in fer osnova za pogovor, ki bi bil lahko jasen in produktiven.
racekid
 

Kaj je novega ?

OdgovorNapisal/-a Avtor » 25.12.2004 17:55

Sedaj so narejeni načrti (CAD 2005-angleški, natančno v 3D vektorsko, kolikor sem najbolje vedel in znal, v mejah &Videoclipov& 39. prispevek), na podlagi katerih se da sedaj narediti dopolnitve (praznitve polnih elementov in menjava materialov v cilju manjše teže, spremembe dimenzij v cilju drugačne moči, termodinamične prilagoditve različnim idejam, krmilne možnosti itd.) in pa izdelati prototip, kateremu se bodo vrednosti natančno izmerile in ne bodo več temeljile na predpostavkah, ki pa niso vedno zanesljive. To je tudi cilj te naslednje faze. Iz dosedanje razprave pa je že razvidno, da je fakulteta za strojništvo tudi pripravljena na nadaljnje sodelovanje.
I.K.
Avtor
 

OdgovorNapisal/-a Gost » 8.1.2005 19:51

Pozdravljeni vsi. Tole jr kr zanimiva stvar. Mene pa zanima ena druga stvar. Recimo kako se tak izum če nekaj pogruntaš zaščiti da ne more kdo "ukrast".

Recimo da bom lažje razlagal. Jz pogruntam nek nov način delovanja motorja ali neki izpopolnem na motorju. Mam samo v glavi in na papirju čist osnove. Itak da ne morem pol z tistim kr it nekega patenta ustvarjat ne morem pa spet z tistim kr okol mahat pa kazat, ker če je izum dobr bo prej kot slej eden to kopiral in zaslužu.

Kako so tak izum na začetku zaščiti in kakšen je nadaljni postopek. Če ti uspe spravt v delovanje kje pa kako ga predstavljat, kako prodat...itd????

Lp Andrej
Gost
 

O tej temi je potrebno marsikaj doreči !

OdgovorNapisal/-a Avtor » 10.1.2005 19:04

Mislim na predhodnika!
Veliko sem izkusil, v tej smeri več kot sem kdajkoli mislil.
Želim pa naj preje ugotoviti kaj doživljate tukaj drugi, ker bo tako razprava tudi v tej smeri dobila svoj smisel.
Pripel sem tudi nekaj prosilcu v drugi temi, za načrte moramo pa tako in tako priti skupaj.
I.K.
Avtor
 

Čudno

OdgovorNapisal/-a Avtor » 19.1.2005 23:13

Čudi me da na tako bolečo temo, kot je stanje, ki se nanaša na ščitenje naših idej in je zagotovo za marsikoga življenjskega pomena, ni pravega odmeva.
Sedaj pa res ne vem kaj, ali pa ste res vsi kar zadovoljni z razpoložljivimi možnostmi?!
I.K.

:cry:
Avtor
 

PrejšnjaNaslednja

Vrni se na Konstruiranje in mehanika

Kdo je na strani

Po forumu brska: 0 registriranih uporabnikov in 1 gost