STROJNISTVO.com • Poglej temo - Kodermanov motor

Kodermanov motor

Konstruiranje naprav, strojev, prenosi, gonila...

Moderator: -M-

OdgovorNapisal/-a kodrman » 6.9.2008 14:53

Odkrito povedano, da v enovaljni izvedbi sam resnično ne vidim kakšne bistvene prednosti ob uporabi takšnega mehanizma, ki kar sam po sebi sili, v izvedbo s ponujeno enakomernostjo potiskanja v celoten obod.
Enovaljna izvedba, mi tukaj daje enak občutek, kot bi brez potrebe hotel uporabljati klasično štiritaktno izvedbo z enim samim valjem.
V ostalem pa je normalno vse, prav lepo izvedljivo. Lahko pa, da bi se, poleg tega, da bat ne potrebuje posebnega vodenja in nima nekih bočnih pritiskov sem ter tja ter je lahko zato čisto kratek, mazanje pa izvedljivo skozi batnico, lahko našlo še kakšno dodatno, še neopaženo posebnost.
Kodermanmotor
kodrman
Strokovnjak
Strokovnjak
 
Prispevkov: 193
Pridružen: 3.9.2004 20:52

OdgovorNapisal/-a tu480 » 10.9.2008 21:27

Tle še 150 let ne bo neč. Kot zgleda nas bodo prej švicarji scvrli s svojo mikrovalovko kot bo ta motor vsaj za silo se zavrtel....
tu480
Strokovnjak
Strokovnjak
 
Prispevkov: 246
Pridružen: 19.1.2003 22:13

OdgovorNapisal/-a kodrman » 11.9.2008 23:24

Se kar strinjam, seveda če bom še naprej tako...
Samo daj naredi...
Ko bi saj...
Kodermanmotor
kodrman
Strokovnjak
Strokovnjak
 
Prispevkov: 193
Pridružen: 3.9.2004 20:52

OdgovorNapisal/-a tu480 » 15.9.2008 15:14

tu480
Strokovnjak



Pridružen-a: jan. 2003
Prispevkov: 204 Objavljeno: 05.09.2008 18:32
Naslov:

--------------------------------------------------------------------------------

No, da ne bo samo nepotrebnega tipkanja, mi g. Koderman povejte kolikšne velikosti naj bi bil prototip, kolikšen bi bil njegov največji del in iz kakšnega materiala je vse to? Obstajajo 3D risbe za strojno programiranje? Je približni izračun potrebnega časa strojne obdelave narejen? Predviden dohodek bi pokril stroške stroja?

Lahko tudi privat.

LP
-----------------------------------------



Nč se ne čudim.
Mar je treba pripravit ponudbo po vseh regulah?
tu480
Strokovnjak
Strokovnjak
 
Prispevkov: 246
Pridružen: 19.1.2003 22:13

KODERMANOV MOTOR KOČEVJE 1982

OdgovorNapisal/-a hudobek » 15.9.2008 20:41

Slika ALI JE DEBATA O TEM MOTORJU?
hudobek
Novinec
Novinec
 
Prispevkov: 1
Pridružen: 15.9.2008 20:25

OdgovorNapisal/-a kodrman » 15.9.2008 21:08

Da
Stoji pri meni doma v kleti
Ta deluje na stisnjen zrak, kot je rečeno še pri 0,5 bara
Poleg tega so v kleti še trije prototipi pripravljeni za delovanje na gorivo. Seveda pa potrebujejo še malo sanacije. Sam sem tukaj naredil že toliko, in ker je zadeva po "mojem mnenju" zelo perspektivna tudi za vse moje sodržavljane, bi bilo zelo nepravično da sam...
Kodermanmotor
kodrman
Strokovnjak
Strokovnjak
 
Prispevkov: 193
Pridružen: 3.9.2004 20:52

OdgovorNapisal/-a kodrman » 15.9.2008 21:44

Pa še največji kos
Slika
Kodermanmotor
kodrman
Strokovnjak
Strokovnjak
 
Prispevkov: 193
Pridružen: 3.9.2004 20:52

OdgovorNapisal/-a tu480 » 17.9.2008 15:42

A je tale risba točna in zmodelirana? Se je da dobiti v elektronski obliki?

Morda se kaj zmenimo...

LP
tu480
Strokovnjak
Strokovnjak
 
Prispevkov: 246
Pridružen: 19.1.2003 22:13

OdgovorNapisal/-a kodrman » 17.9.2008 19:26

Lepo bi bilo
Je pa v Atocad-u, to je na tistih 18 decimalk točno, vse narisano v srednji toleranci, tako da če bo narejeno po njej, bi to 100% odgovarjalo. Končni dobiček pa tako in tako velja po vloženih deležih. Če ste za to, je samo še kje in kam kaj pošljem.
Kodermanmotor
kodrman
Strokovnjak
Strokovnjak
 
Prispevkov: 193
Pridružen: 3.9.2004 20:52

OdgovorNapisal/-a kodrman » 25.9.2008 22:29

tu480 napisal/-a:A je tale risba točna in zmodelirana? Se je da dobiti v elektronski obliki?

Morda se kaj zmenimo...

LP

Kaj sedaj, se ne bomo...
Kodermanmotor
kodrman
Strokovnjak
Strokovnjak
 
Prispevkov: 193
Pridružen: 3.9.2004 20:52

OdgovorNapisal/-a tu480 » 1.10.2008 19:05

Žal, tlele kjer sem spraševal niso bili navdušeni nad izvedbo dela. Grem povprašat še nekam drugam nato sporočim.
Kaj češ, tole je navsezadnje znanost za dušo,....

Lp.
tu480
Strokovnjak
Strokovnjak
 
Prispevkov: 246
Pridružen: 19.1.2003 22:13

Splet

OdgovorNapisal/-a kodrman » 16.10.2008 16:47

Trudim se narediti lastno spletno stran in tudi na splošno za sugestije v cilju sodelovanja, kjer bi na podlagi medsebojnih sugestij odkrili kaj novega in bi bila namenjena tudi za izumiteljstvo na splošno. Ker tukaj, mislim na splet, nimam lastnih izkušenj in na splošno tudi ne z gradnjo spletnih strni, pričakujem izdatno pomoč v tem od vseh Vas, ki to zelo dobro obvladate. Želel bi, da bi to tukaj v povezavi z industrijo, to delovalo tako, da bi bil vsak dober predlog tukaj ocenjen, ovrednoten in z nekimi sredstvi morda tudi plačljiv. Morda bi bil možen nek fond, ki bi se formiral(morda bi ga lahko podpirala industrija, ki bi nato tukaj na tak način imela ustrezne prednosti).
In še moja porodna povezava:

http://www.kodermanmotor.com/
Kodermanmotor
kodrman
Strokovnjak
Strokovnjak
 
Prispevkov: 193
Pridružen: 3.9.2004 20:52

OdgovorNapisal/-a kodrman » 3.12.2008 23:41

Prešel sem na t-2.net
Zato je moj elektronski naslov sedaj:
ivan_koderman@t-2.net
Kodermanmotor
kodrman
Strokovnjak
Strokovnjak
 
Prispevkov: 193
Pridružen: 3.9.2004 20:52

OdgovorNapisal/-a kodrman » 4.1.2009 17:32

Ker niti v sanjah nisem nikdar pričakoval, da bom v predstavitvi moje zadeve, v zvezi s tem motorjem na teh spletnih straneh, dosegel tako velik obisk in s tem tudi, neprecenljivo moralno podporo, se v tej priložnosti vsem, ki so že brskali po teh straneh, najlepše zahvaljujem za pozornost in obenem vsem, ki so se na teh straneh ustavili, kot tudi tistim, ki se še bodo in so v bodoče tudi pripravljeni sodelovati v izdelavi sledečih prototipov, zaželim srečno in uspešno Novo Leto 2009.
Kodermanmotor
kodrman
Strokovnjak
Strokovnjak
 
Prispevkov: 193
Pridružen: 3.9.2004 20:52

OdgovorNapisal/-a kodrman » 25.4.2009 15:20

Dne 23. in 24.04.09 sem se udeležil, v okviru 9. mednarodne konference za razvojno-inovacijsko avtomobilsko industrijo – IAT '09, Nova Gorica, ki je potekala pod pokroviteljstvom Univerze v Ljubljani, Fakultete za strojništvo Laboratorija za vrednotenje konstrukcij LAVEK.
Programska usmeritev konference IAT '09 je Pomen znanja in inovacij pri soočanju s krizo v avtomobilski industriji.
V sodelovanju s Slovenskim avtomobilskim grozdom (ACS) je bila organizirana okrogla miza z naslovom: Mednarodno sodelovanje avtomobilske industrije in ACS
V okviru, Sekcija PT1 - Proizvodna tehnologija: upravljavski sistemi sem, skušal predstaviti v temi:
RAZLOGI za raziskavo SISTEMA IZGOREVANJA po izumu
(Gre za proces, ki ni Otto in tudi ne Diesel)
Sistem notranjega pred-izgorevanja
Na konferenci predstavljene teme (vse so bile zelo zanimive) bodo objavljena tudi v strojniškem vestniku.
Koliko sem v tem uspel se bo pokazalo v nadalje.
Izkoriščam pa tukajšnjo spletno stran za nadaljnjo diskusijo v tem, ker na spletni strani, ki jo predstavljam sam, www.kodermanmotor.com , forum za diskusijo, še vedno ne deluje ustrezno.
Kodermanmotor
kodrman
Strokovnjak
Strokovnjak
 
Prispevkov: 193
Pridružen: 3.9.2004 20:52

PrejšnjaNaslednja

Vrni se na Konstruiranje in mehanika

Kdo je na strani

Po forumu brska: 0 registriranih uporabnikov in 4 gostov