STROJNISTVO.com • Poglej temo - Kodermanov motor

Kodermanov motor

Konstruiranje naprav, strojev, prenosi, gonila...

Moderator: -M-

OdgovorNapisal/-a mase » 26.11.2011 16:21

Sem Danes prebral vseh 15 strani od leta 2004 pa do danes.Pa mislim,da takle motorček nebi bilo noben problem s papirja v en manjši model spremenit.Tle vse preveč, se menite, komplicirate in modrujete kako začeti.Govorite že v seriski proizvidnji,ko pa še delujočega modela ni.Vse dele bi se dalo narest na navadne univerzalne stroje,brez cnc in nevem kaj še.Pa brez zamere,mislim,da s takim tempom kot je izdelka ne bo.Če bi bil interes pravi bi bil že nared.lp.
maše
mase
Strokovnjak
Strokovnjak
 
Prispevkov: 142
Pridružen: 15.2.2009 21:03

OdgovorNapisal/-a kodrman » 27.11.2011 1:38

V vsem se strinjam, pa kljub temu še vedno brcam v temo... Sem se menil z nekom za v neki buggy, Pa nekomu za v prototip dal vzorčni ventil za popraviti, pa se ni vrnil. Zgleda kot, da ljudje ne utegnejo, ker se pulijo za preživetje od danes do jutri, sam pa sem ob tem potrošil toliko energije, da mi jo zmanjkuje za tak korak, brez konkretno dovolj močnega, kajti rad bi še dolgo živel, če mi pa razlagajo kako je Diesel potoval iz Evrope v Ameriko (kot mi je znano, so ga na tej poti utopili), predpostavljam, da mi hočejo povedati, da če bom s tako konkurenčno zadevo nadaljeval, da se mi nič dobrega ne obeta, torej dovolj močnega, da se takšni grožnji lahko upre in finančno vsaj toliko podprtega, da premosti finančni primanjkljaj tistih, ki bi v tem kriznem času v tem projektu sodelovali.
Kodermanmotor
kodrman
Strokovnjak
Strokovnjak
 
Prispevkov: 193
Pridružen: 3.9.2004 20:52

OdgovorNapisal/-a borisk » 27.11.2011 12:40

Če namigujete da vam zaradi vašega motorja grozijo s smrtjo, potem pojdite rajši na A-kanal, pa še sproti lahko reklamo za stranko nardite. :roll:

Diesel je sicer res umrl v malce nepojasnjenih okoliščinah (najverjetneje samomor) ampak na poti iz nemčije v anglijo.
borisk
Strokovnjak
Strokovnjak
 
Prispevkov: 1257
Pridružen: 15.12.2003 19:06

OdgovorNapisal/-a kodrman » 28.11.2011 0:28

Pričakoval sem odgovor... sem za sodelovanje...
Kodermanmotor
kodrman
Strokovnjak
Strokovnjak
 
Prispevkov: 193
Pridružen: 3.9.2004 20:52

Re: Obiskali ste me

OdgovorNapisal/-a joze-j » 3.12.2011 17:00

kodrman napisal/-a:
............
Ker ne vem niti telefonske, še manj pa za Vaš točen naslov, prosim, da me pokličete, ker me zanima, do kje ste prišli s popravilom ventila, po načrtu, ki sem Vam ga dal. Če pa iz kakršnegakoli razloga dela ne morete narediti, pa bi prosil za načrt, da bi za nadaljevanje, popravila prototipa našel koga, ki bi lahko tukaj nadaljeval.
l.p.
Ivan kodermanSlika


:cry: Sedaj pa ne vem, ali sem res tako pozabljiv, ali je posredi kaj drugega. Ustreznega stebla ventila in varovanja mi ni uspelo izdelati, oziroma nobena izvedba ni prestala preizkusov. Iz tega razloga sem Vam nekaj mesecev po obisku pri Vas doma poslal po pošti Vaš uničen ventil in mislim da dve risbi, in razlago o rezultatih, ki sem jih pridobil med poizkusom izdelave ustreznih delov. Resda jo nisem poslal priporočeno, ker se mi ni zdelo potrebno. Na tel. se Niste oglašali, tudi povratnega klica ni bilo. Za mene je bila zato zadeva končana, in do sedaj, ko sem slučajno naletel na neko Vašo objavo, se odzivam. Zelo nenavadna se mi zdi vsebina tega posta, saj sem Vam pustil naslov in tudi telefonsko št., kar pomeni, da bi lahko Vi vzpostavili stik, če bi želeli. Jaz sem bil prepričan, da ne želite, zato ne dvignete tel. ali pokličete nazaj. Tudi pisma v papirnati obliki še obstajajo. Iz tega posta pa sedaj sklepam, da poslane kuverte niste prejeli, vendar mojo tel.št. in naslov še vedno imate.
Sklepam tudi, da risba, ki ste mi jo dali, ni edini izvod, sploh če se prav spomnim, ni bila ročno izdelana. Uničeni ventil pa ravno tako ne verjamem, da je bil edini izdelek brez dokumentacije. Se opravičujem, ker kaj več ne morem, če sem jaz kriv, da je Vaš projekt zastal zaradi mene.
Lep pozdrav,
Jože
joze-j
Novinec
Novinec
 
Prispevkov: 8
Pridružen: 9.6.2005 17:23

OdgovorNapisal/-a hscnc » 3.12.2011 21:56

Jutri so volitve in po volitvah bo bolje. Marsikdo naših, beri tistih ki bodo na volitvah poželi salve slavja", bo naslednjih nekaj dni lepo živel od državnih subvencij.
Glede tega motorja sem mnenja da bi ga vsak ki se le malo spozna na mehaniko v vseh teh letih spravil k življenju brez pretiranih eksistenčnih odrekanj. Ne vem zakaj bi slovenceljnu ne uspelo lasnoročno naredit ta motorin ako gledamo gradove ki rastejo v lastni režiji.
hscnc
Strokovnjak
Strokovnjak
 
Prispevkov: 673
Pridružen: 12.2.2009 10:20

OdgovorNapisal/-a kodrman » 4.12.2011 23:40

Da obstalo je prav tukaj in še vedno čaka. Tudi pisma nisem prejel in tudi naslov ne vem kateri je pravi, ker sem pričakoval, da se vrnete.
l.p.
I.K.
Kodermanmotor
kodrman
Strokovnjak
Strokovnjak
 
Prispevkov: 193
Pridružen: 3.9.2004 20:52

OdgovorNapisal/-a joze-j » 6.12.2011 0:26

kodrman napisal/-a:Da obstalo je prav tukaj in še vedno čaka. Tudi pisma nisem prejel in tudi naslov ne vem kateri je pravi, ker sem pričakoval, da se vrnete.
l.p.
I.K.


Hm, ne vem kaj naj še dodam k mojemu prejšnjemu postu, g. Kodrman. Se opravičujem, ker mi ni uspelo izdelati uporabnega ventila. Da bi celoten projekt v katerega verjamete, zastal zaradi ene risbe in enega uničenega ventila, to pač ne morem verjeti, četudi res ne bi dobili poslanega. Zakaj se pa potem niste oglasili ali kako drugače odzvali na noben moj klic? Poklical sem nekajkrat, kot sem že napisal, nato je bila zame zadeva z reševanjem tega problema zaključena. Pustil sem Vam naslov in tel. št.. Sedaj po več letih, odkar se je to dogajalo, res nimam kaj več dodati.
Lep pozdrav,
Jože
joze-j
Novinec
Novinec
 
Prispevkov: 8
Pridružen: 9.6.2005 17:23

OdgovorNapisal/-a fogl » 6.12.2011 11:02

A ni danes aktualen nov tip motorja - opoc engine. Sami plusi, nobenih sil na ležaje, nobenih vibracij, moč/maso je 4x večja kot do sedaj...
Lep pozdrav,
Klemen
fogl
Strokovnjak
Strokovnjak
 
Prispevkov: 791
Pridružen: 2.11.2003 19:30

OdgovorNapisal/-a kodrman » 6.12.2011 18:55

Hvala za sporočilo
Še moj komentar na
http://www.youtube.com/user/tomjjdd#p/a/u/0/T4MksHnm0AI
Slika
Še vedno obstaja ojnica, pri kateri se kot, to je smer vrtenja spreminja, vrtenje se mora zaustaviti in gre nato kotno v drugo smer, kar rotiranje motorja omeji na 19000 obratov.
Kodermanmotor
kodrman
Strokovnjak
Strokovnjak
 
Prispevkov: 193
Pridružen: 3.9.2004 20:52

OdgovorNapisal/-a pjotr » 7.12.2011 8:11

Podobne rešitve so že uporabljali v ladijskih motorjih po drugi svetovni vojni (http://www.oldengine.org/members/diesel ... oxford.htm) in malo drugačno različico nemci med drugo svetovno vojno, motorji Junkers Jumo 205. Kodermaniov motor me spominja na zvezdasti motor, ampak vemo, da je zaradi same fizične konstrukcije, omejen večinoma le na letalstvo. Take razno razne različice so zanimive iz tehničnega vidika, ki pa nimajo pogojev za širšo uporabo proti uveljavljenjemu batnemu motorju.
pjotr
Pripravnik
Pripravnik
 
Prispevkov: 22
Pridružen: 23.1.2007 11:38

OdgovorNapisal/-a Slavcr » 7.12.2011 8:22

Hja, saj ni vse v hitrosti. Koliko pa dopušča sama hitrost plamena / izgorevanja zmesi v cilindru, da ima še čas kaj oddati batu? Pri bencinu, nafti, plinu, vodiku, ...?
Slavcr
Strokovnjak
Strokovnjak
 
Prispevkov: 692
Pridružen: 14.8.2006 12:58

OdgovorNapisal/-a hscnc » 8.12.2011 22:30

Ta Kodermanov je kot kurbelschlaufenmotor le prekleto bolj zakompliciran.....

http://www.youtube.com/watch?v=9RvJm3Jbwug
hscnc
Strokovnjak
Strokovnjak
 
Prispevkov: 673
Pridružen: 12.2.2009 10:20

OdgovorNapisal/-a kodrman » 9.12.2011 0:12

Bistvo ideje je v podaljšani ekspanziji, brez bočnih vplivov na batnice, tako da je do izpuha temperatura plinov čim nižja, oziroma da ti plini oddajo čim več notranje energije v delo in pa v notranjem pred izgorevanju, ki omogoča čim popolnejše izgorevanje, da je tudi pri velikih vrtljajih dovolj časa za čim boljšo pretvorbo goriva v energijo. Sama mehanika pa ne predstavlja neke posebne ovire, saj sem jo preizkusil. Še enostavnejša pa je v sistemu s 16 valji in paralelno pogonsko osjo. To bistvo je pomembno, če ravno je v straneh do tu, to bilo že omenjeno.
Kodermanmotor
kodrman
Strokovnjak
Strokovnjak
 
Prispevkov: 193
Pridružen: 3.9.2004 20:52

OdgovorNapisal/-a hscnc » 31.12.2011 21:36

hscnc
Strokovnjak
Strokovnjak
 
Prispevkov: 673
Pridružen: 12.2.2009 10:20

PrejšnjaNaslednja

Vrni se na Konstruiranje in mehanika

Kdo je na strani

Po forumu brska: 0 registriranih uporabnikov in 2 gostov