epošta: info@strojnistvo.com
(C) 2001 - 2012 STROJNISTVO.com
Moderator: -M-




Žerjavar napisal/-a:Če polniš baterijo enako časa kot si vozil, pomeni polnjenje z 30 kW. Stanovanjska hiša tega ne zmore, tudi če med polnjenjem vse ostalo izklopiš. Če se sprijaznimo s 3 x daljšim časom polnjenja in izklopimo vse potrošnike iznad 200W pa bi morda šlo.
Na javne hitre polnilnice ni računati, ker jih bo vsaj polovica želelo polniti ponoči, ne da bi se ponoči budili zaradi polnjenja.

Duroplast napisal/-a:Zakaj bi moral javni prevoz postati prioriteta pred elektrifikacijo?
Nadaljujem z elektrirfikacijo:
Popolno električni ali hibridni pogon je že zaradi izkoristkov smiselen, (toda le tam kjer dejansko prinese več rešitev kot novih problemov). Dejstvo je da bijemo bitko z entropijo katere itak ne bomo zmagali, ampak z vse boljšimi izkoristki zavlačujemo konec in ohranjamo UPORABEN prostor za prihodnje generacije. Razvoj teh tehnologij je definitivno POMEMBEN toda motorji na notranje izgorevanje vseeno nizo za odmet.
Pomembna prednost motorjev na notranje izgorevanje je energijska vrednost goriva na volumen/maso. Plehnata ali plastična kanta in prelivanje iz polnega v prazno.




Duroplast napisal/-a:Pa saj ravno zato, ker je javni prevoz zanič je treba vlagati vanj. Ne pa subvencije za električne avtomobile in podobne kozlarije.
Edina stvar o kateri se dejansko govori so izpusti in kako bi elektični avtomobili rešili svet... šolski primer lobiranja in nastavljanje zadnje luknje ... no pa me je zaneslo na politiko.
1. Pri tolikšnem obsegu registriranih osebnih vozil (čez milijon?) si Slovenija z energetiko lahko da samo štrik za vrat

vrzi1 napisal/-a:Osebno mislim, da je v Sloveniji se vedno lazje proizvesti elektriko kot pa nafto oziroma bencin. V hudi krizi v 80 letih se nismo vozili ker ni bilo goriva. Elektrika je se bila. Zgodovina se ponavlja.
Eletricni avto v kombinaciji z paneli na strehi pomeni prakticno dnevno neodvisnost.



vrzi1 napisal/-a:To o konjski vpregi pa je popolnoma mimo. A konj je zastanj in nic ne je ne rabi hleva, voz je tudi poceni pa lep mara tudi biti s streho in klimo in ogrevanjem.
Krajnčan napisal/-a:V Sloveniji imamo cca. 2 milijona registriranih vozil z motorji z notranjim izgorevanjem. Če ocenim povprečno moč cca. 50kW, potem imamo v motorjih z notranjim izgorevanjem inštaliranih 100GW moči
Krajnčan napisal/-a:POTUJEJO NAJ INFORMACIJE NE LJUDJE!


Vrni se na Energetsko in procesno strojništvo
Po forumu brska: 0 registriranih uporabnikov in 1 gost